تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
پهلوان به اصفهان بازگشت

رونمایی از خرید جدید سپاهان

در شرایطی‌که تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران به دنبال جذب احسان پهلوان بودند، این هافبک باتجربه به سپاهان اصفهان پیوست.

کد خبر: ۱۵۲۴۱۵
۰۸:۴۹ - ۱۹ تير ۱۴۰۲

رونمایی از خرید جدید سپاهان

دیدارنیوز: شاگردان ژوزه مورایس در تیم سپاهان که در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران طبق قرعه‌کشی باید در دیداری سخت و نفسگیر در خانه مقابل تراکتور تبریز قرار گیرند، این روز‌ها در ترکیه مشغول گذراندن اردوی آماده‌سازی خود هستند.

در شرایطی که سپاهانی‌ها در ترکیه اردوی خود را پشت سر می‌گذارند، مدیران باشگاه در تهران و اصفهان مشغول رایزنی با گزینه‌های موردنظر ژوزه مورایس هستند تا بتوانند با جذب گزینه‌های موردنظر، پرونده نقل‌وانتقالاتی تیم‌شان را در بازار تابستانه ببندند.

طلایی‌پوشان اصفهانی در بازار تابستانه ۳ خرید پرسروصدا داشتند؛ به‌طوری‌که آن‌ها در گام نخست به سراغ جذب کاوه رضایی رفتند و بلافاصله بعد از خرید رضایی، از رضا شکاری به عنوان جدیدترین خرید تابستانی خود رونمایی کردند و بعد از آن‌هم نوبت به رضا اسدی رسید تا حضورش در جمع طلایی‌پوشان رسانه‌ای شود. بعد از تغییرات چشمگیر در خط حمله و حضور ستاره‌ها، نوبت به تقویت خط هافبک سپاهان رسید و مدیران باشگاه اصفهانی رایزنی خود با گزینه‌های موردنظر مورایس را آغاز کردند.

پهلوان در سودای درخشش دوباره در اصفهان

احسان پهلوان که در کارنامه خود سابقه بازی در تیم‌هایی مانند تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران را دارد و فصل گذشته هم در فولاد خوزستان فوتبال خود را دنبال کرد، بعد از پایان قراردادش با قرمزپوشان اهوازی تصمیم به قطع همکاری با تیم فولاد گرفت و به دنبال انتخاب تیم جدیدش بود. پهلوان که در تیم ذوب‌آهن اصفهان به فوتبال ایران معرفی شد و عملکرد چشمگیری در تیم اصفهانی داشت، مورد توجه تیم‌هایی مانند گل‌گهر سیرجان و البته استقلال تهران قرار گرفت و گفته می‌شود احتمال ورود نام پهلوان به جمع یاغی‌های فوتبال ایران وجود دارد.

پهلوان با توجه به رابطه نزدیکی که با جواد نکونام داشت، مذاکرات اولیه را برای حضور در استقلال با نکونام انجام داد. بعد از حواشی مدیریتی به وجود آمده برای استقلال، هافبک سابق پرسپولیس از جمع آبی‌پوشان پایتخت دور شد و در روز‌های گذشته پای میز مذاکره با مدیران باشگاه گل‌گهر نشست، اما مسئولان تیم سیرجانی هم نتوانستند این هافبک باتجربه را برای حضور در تیم خود متقاعد کنند تا بعد از ورود سپاهانی‌ها به جمع مشتریان پهلوان در بازار تابستانه، معادلات به سود این تیم اصفهانی تغییر کند.

هافبک ۲۹ ساله فوتبال ایران بعد از مذاکرات فشرده‌ای که با مدیران باشگاه سپاهان داشت، سرانجام پیشنهاد امضای قرارداد ۳ ساله با سپاهان را پذیرفت تا فصل آینده در جمع شاگردان ژوزه مورایس به میدان برود. نکته جالب‌توجه اینکه در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، بازیکنانی مانند مسعود ریگی، یاسین سلمانی، جلال‌الدین علی‌محمدی و مانوئل فرناندز از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی جدا شدند و بدون‌شک جذب احسان پهلوان می‌تواند به کمک خط هافبک سپاهان بیاید.

سپاهانی‌ها در شرایطی از احسان پهلوان به عنوان چهارمین خرید تابستانی خود رونمایی کردند که گفته می‌شود فعالیت طلایی‌پوشان در بازار تابستانه ادامه دارد و آن‌ها حداقل یک خرید دیگر هم خواهند داشت. با جذب پهلوان، حالا خط هافبک سپاهان با حضور بازیکنانی مانند محمد کریمی، امید نورافکن، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و البته احسان پهلوان برای فصل جدید می‌تواند چینش شود؛ هر چند که بازیکنان جوانی مانند محمد قربانی هم در دسترس کادرفنی سپاهان هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی