تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
راهکار نکونام بعد از شکست‌های نقل‌وانتقالاتی

امیدواری «جواد» به حفظ خودی‌ها!

بعد از شکست‌های نقل و انتقالاتی استقلال در تابستان، راهکار جواد نکونام پیش از شروع فصل می‌تواند حفظ بازیکنانی باشد که پیش از این در نزدیکی در‌های خروجی قرار داشتند.

کد خبر: ۱۵۲۴۰۸
۲۰:۲۲ - ۱۸ تير ۱۴۰۲

راهکار نکونام بعد از شکست‌های نقل‌وانتقالاتی

دیدارنیوز: به نظر می‌رسد که مدافع باتجربه آبی‌پوشان پایتخت به جمع شاگردان جواد نکونام بازخواهد گشت.

استقلالی‌ها در شرایطی تمرینات پیش‌فصل خود را دنبال می‌کنند که نه خبری از برگزاری اردوی خارجی است و نه حتی شاگردان جواد نکونام در تهران بازی دوستانه‌ای برگزار می‌کنند. سرمربی استقلال در آخرین گفت‌وگوی خود با رسانه‌ها، از علت این مسئله پرده برداشت و مدعی شد که به دلیل کمبود بازیکن، او مجبور شده تا از بازیکنان حاضر در تیم‌های پایه دعوت کند تا به تمرینات تیم بزرگسال بیایند و نکونام بتواند برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیاده‌سازی کند.

آبی‌پوشان پایتخت بیشترین کمبود بازیکن را در پست دفاع میانی دارند؛ به‌طوری که رافائل سیلوا بعد از عدم دریافت مطالبات خود، قراردادش را با استقلال فسخ کرده و عارف غلامی هم بعد از پایان قراردادش، پیشنهادی برای تمدید قرارداد از سوی مدیران باشگاه دریافت نکرده و حجت کریمی سرپرست پیشین باشگاه استقلال مدعی شد که غلامی جایی در فهرست آبی‌ها برای فصل جدید ندارد. در کنار این دو بازیکن کلیدی و تاثیرگذار، قرارداد محمدحسین مرادمند هم به پایان رسیده و با وجود آنکه مرادمند یک جلسه در تمرینات استقلال حضور پیدا کرد، اما او دیگر حاضر نشده بدون قرارداد در تمرینات استقلال شرکت کند.

آرمین سهرابیان که یکی از دو خرید تابستانی استقلال محسوب می‌شود، تنها مدافع تخصصی بزرگسال حاضر در تمرینات استقلال است و مهران فیض‌آبادی بازیکن جوان تیم استقلال هم از جمله مدافعان حاضر در تمرینات تیم استقلال محسوب می‌شود. گفته می‌شود که جواد نکونام برای انجام برنامه‌های تمرینی تیمش از روزبه چشمی هم در خط دفاعی استفاده می‌کند، اما برنامه نکونام، استفاده از چشمی در خط میانی است. در این راستا، سرمربی استقلال امیدوار است که با انتخاب سرپرست مدیرعاملی جدید، مشکلات خط دفاعی آبی‌ها به سرعت مرتفع شود.

دو گزینه‌ای که از دسترس نکونام خارج شدند

عارف آقاسی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های موردنظر جواد نکونام برای حضور در خط دفاعی استقلال بود. آقاسی که در فولاد خوزستان هم تجربه همکاری با نکونام را داشت، در زمینه مسائل مالی با استقلالی‌ها به توافق نرسید و بعد از عدم توافق با آبی‌ها، پای میز مذاکره با مدیران باشگاه تراکتور تبریز نشست و قرارداد خود را با سرخ‌پوشان به امضا رساند تا در فصل آینده در تیم تراکتور به میدان برود و مدیران باشگاه استقلال در زمینه جذب بازیکن موردنیاز نکونام ناموفق باشند.

سامان فلاح دیگر گزینه موردنظر نکونام برای تقویت خط دفاعی استقلال محسوب می‌شود. مدیران باشگاه پیکان برای فروش فلاح به دنبال دریافت هزینه رضایت‌نامه هستند و گفته می‌شود که ۲۵ میلیارد تومان فلاح قیمت‌گذاری شده است. با توجه به شرایط مالی باشگاه استقلال، آبی‌ها امکان پرداخت چنین هزینه‌ای را برای رضایت‌نامه فلاح ندارند و طی روز‌های گذشته این مدافع جوان مذاکراتی را با چند تیم لیگ برتری داشته و احتمالا او فصل آینده خارج از تهران کارش را دنبال خواهد کرد.

امیدواری جواد به حفظ خودی‌ها!

جواد نکونام بعد از آنکه از جذب عارف آقاسی و سامان فلاح ناامید شده، امیدوار است که بعد از جلسه با مدیران باشگاه استقلال بتواند آن‌ها را برای حفظ عارف غلامی متقاعد کند. گفته می‌شود که نکونام مشکلی برای ادامه همکاری با غلامی ندارد و اختلافات سرپرست مدیرعاملی پیشین باشگاه استقلال با غلامی باعث شده تا قرارداد او تمدید نشود، اما حالا باتوجه به تغییرات مدیریتی انجام شده، جواد نکونام پیگیر آن است تا قرارداد عارف غلامی تمدید شود.

سرمربی استقلال همچنین امید به آن دارد که محمدحسین مرادمند در زمینه مسائل مالی با مدیران باشگاه استقلال به توافق برسد تا این مدافع باتجربه هم در جمع آبی‌پوشان پایتخت باقی بماند. گفته می‌شود که هادی محمدی و یک مدافع اسپانیایی، گزینه‌های آلترناتیو نکونام در صورت عدم تمدید قرارداد غلامی و مرادمند هستند، اما اگر این دو مدافع باتجربه به کارشان در استقلال ادامه بدهند، با توجه به جذب آرمین سهرابیان، احتمالاً استقلالی‌ها در پست دفاع میانی خرید جدیدی انجام نخواهند داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی