تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آتش‌سوزی در جنگل‌های گلستان

حمید سلامتی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان درباره چند آتش‌سوزی در جنگل‌های شرق استان گفت: حضور به موقع نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی سبب خاموش شدن آتش در این مناطق شده است.

کد خبر: ۱۵۲۴۰۴
۱۸:۴۵ - ۱۸ تير ۱۴۰۲

آتش‌سوزی در جنگل‌های گلستان

دیدارنیوز: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به وقوع چند آتش‌سوزی در جنگل‌های شرق استان، گفت: از دیروز تاکنون با کمک نیرو‌های یگان حفاظت و مشارکت مردمی، آتش‌سوزی در جنگل‌های شهرستان گالیکش مهار شد.

حمید سلامتی با اشاره به وقوع چند آتش‌سوزی در جنگل‌های شرق استان، اظهارداشت: از صبح امروز ۲ مورد وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های فارسیان فرنگ از بخش مرکزی، بر اثر سرایت آتش از سفال به جنگل ترجنلی از بخش لوه گالیکش رخ داد.

وی افزود: حضور به موقع نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی سبب خاموش شدن آتش در این مناطق شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان همچنین گفت: با حضور به موقع نیرو‌های حفاظتی و قرقبانان منطقه، آتش سوزی‌های مناطق جنگلی واقع در آق قمیش، ترجنلی، کندسکوه و جمشید آباد که سرمنشا آن اراضی کشاورزی و کاه و کلش باقی مانده در سطح این اراضی بود مهار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گالیکش هم گفت: دیروز هم مناطقی از جنگل‌های آقمیش و ترجنلی از بخش لوه گالیکش طعمه حریق شد که با حضور به موقع نیرو‌های یگان حفاظت و مشارکت مردمی از ادامه آتش‌سوزی جلوگیری و خاموش شد.

غلامرضا ممشلی علت آتش سوزی‌ها را عامل انسانی و سرایت آتش از بقایای محصولات زراعی به جنگل و وسعت آن‌را حدود یک هکتار اعلام کرد.

یحیی مرادی مسئول روابط عمومی پارک ملی گلستان هم همزمان از وقوع آتش در علفزار‌های منطقه آزاد روستای کندسکوه خبرداد و گفت: این آتش سوزی در فاصله کوتاهی با تلاش محیط‌بانان تنگراه و تنگه گل و با همکاری منابع طبیعی گالیکش مهار شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی