تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سکوت یحیی شکست و درویش در مخمصه افتاد

چه کسی با «آقا کریم» مشکل دارد؟

«درویش باید خیلی سریع تکلیف ابهام عدم تمدید قرارداد کریم باقری «آقا کریم» پرسپولیسی‌ها را روشن کند. در شرایطی که سرمربی تیم یک فرد را می‌خواهد، هواداران او را می‌خواهند، خود آن شخص فرد تایید شده و روزمه‌داری است و مشکلی هم از نظر مسائل مالی ندارد، هرگونه عدم همکاری صرفا به معنای اتخاذ تصمیم خارج از باشگاه است.»

کد خبر: ۱۵۲۳۹۲
۱۳:۴۷ - ۱۸ تير ۱۴۰۲

چه کسی با «آقا کریم» مشکل دارد؟

دیدارنیوز: با اعلام حمایت یحیی گل‌محمدی از کریم باقری ماجرای تمدید قرارداد با مربی پرسپولیس وارد فاز تازه‌ای شد.

با انتهای فصل قبل لیگ برتر کریم باقری اظهار داشت که از طرف باشگاه پرسپولیس تماسی با او برای تمدید قرارداد برقرار نشده است. به همین دلیل گمانه‌زنی‌ها آغاز شد که آیا عدم تمدید با کریم باقری دلیل فنی دارد یا غیرفوتبالی. کریم باقری در گفت‌وگویی صراحتا اظهار داشت که ممنوع‌الکار نیست و از آن طرف رضا درویش هم مدعی شد تصمیم عدم تمدید با باقری ازسوی کادرفنی اتخاذ شده است.

با این حال هیچ کدام از تحلیل‌های فنی در مورد کنار گذاشته شدن باقری منطقی به نظر نمی‌رسید. اینکه درویش گفته بود سیدجلال جانشین باقری می‌شود به دلیل مساله مدرک کاپیتان سابق پرسپولیس امکان‌پذیر نبود. ضمن اینکه کریم باقری سابقه بیش از ده سال نشستن روی نیمکت سرخ‌ها را داشت و از این حیث یک فرد آبدیده به حساب می‌آمد که با توجه به موفقیت تیم نیازی به تغییرش حس نمی‌شد.

در این میان سکوت یحیی گل‌محمدی تنها راه فرار درویش بود. درویش می‌گفت کادرفنی باقری را نمی‌خواهد و تا وقتی گل‌محمدی به سکوتش ادامه می‌داد می‌شد چنین گزاره‌ای را با تردید پذیرفت و قبول کرد که فشاری روی درویش برای تمدید نکردن قرارداد باقری وجود ندارد.

با این حال روز گذشته یحیی گل‌محمدی با انتشار یک استوری حمایت خود را از کریم باقری نشان داد. با اینکه این استوری تنها حاوی یک عکس صمیمی بود با دو اموجی تاج پادشاهی و تیک سبز به معنای تایید، ولی تلویحا این معنا را به ذهن متبادر کرد که اگر مساله‌ای در مورد کریم باقری وجود دارد از سمت کادرفنی نیست.

حالا درویش باید خیلی سریع تکلیف ابهام عدم تمدید قرارداد باقری را روشن کند. در شرایطی که سرمربی تیم یک فرد را می‌خواهد، هواداران او را می‌خواهند، خود آن شخص فرد تایید شده و روزمه‌داری است و مشکلی هم از نظر مسائل مالی ندارد، هرگونه عدم همکاری صرفا به معنای اتخاذ تصمیم خارج از باشگاه است.

درویش باید نشان بدهد آیا تصمیماتی خارج از باشگاه برای او گرفته می‌شود یا به عنوان یک مدیر می‌تواند به تنهایی تصمیم‌گیر باشد و اگر گزینه اول مطرح است درویش باید برای هواداران روشن کند که این تصمیم خارج از باشگاه ازسوی کدام نهاد اتخاذ شده است.

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی