تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
استقلالی‌ها هنوز برای حقوق اولیه تجمع می‌کنند

تراکتور با ۸ ستاره در اوج نقل و انتقالات

نقل و انتقالات وارد مرحله جدیدی شده و بسیاری از تیم‌ها حتی تمرینات پیش فصل و اردو‌های خارج از کشور را نیز شروع کردند. این در حالی است که همچنان هواداران استقلال برای حضور مدیر در حال تجمع هستند.

کد خبر: ۱۵۲۳۵۱
۱۹:۴۸ - ۱۷ تير ۱۴۰۲

تراکتور با ۸ ستاره در اوج نقل و انتقالات

دیدارنیوز _ شقایق آسیایی: در هفته‌ای که گذشت سرانجام تکلیف انتقال علیرضا بیرانوند مشخص شد و این بازیکن با تیم سابقش پرسپولیس به توافق رسید. از آنجایی که او تا مرز ۹۵ میلیارد با استقلال برای دو فصل توافق کرده بود، عقل سلیم می‌گوید او مبلغ بیشتری از پرسپولیس گرفته است هرچند که مدیر عامل قرمز‌ها درویش عنوان کرده که بیرانوند ضرر هم کرده است و قرارداد او تنها مبلغ ۱۹ میلیارد است؛ که البته با عقل جور در نمی‌آید!

پرسپولیسی‌ها تا این لحظه با حفظ بیرانوند و صادقی و گولسیانی به نوعی برد کردند. ضمن اینکه بازیکنان جدیدی مثل مسعود ریگی و کنعانی‌زادگان نیز به جمع قرمز پوشان پایتخت اضافه شدند و در حال حاضر سرخ‌ها مذاکره با بازیکنانی مثل سعید عزت الهی و یاسین سلمانی نیز هستند که هنوز به نتیجه نرسیده است. بازیکنانی مثل ابوالفضل سلیمانی، احمد گوهری، سیامک نعمتی، شیخ دیاباته و کمال کامیابی نیا نیز در لیست خروج پرسپولیس قرار گرفتند. گفته می‌شود که البته در لیست یحیی دو بازیکن خارجی نیز قراردارند که هنوز اسامی آن‌ها مشخص نشده است.

از طرفی استقلالی‌ها که همه چیزشان را پای انتقال دروازبان شماره یک تیم ملی گذاشته بودند و می‌خواستند با این بمب خبری همه نقصان خودشان را جبران کنند، حالا دیگر با استعفای مدیر و معاون باشگاه در لبه تیغ پرتگاه قرار گرفتند. هر چند که نکونام به هواداران قوت قلب داد که می‌ماند و با وجود هوادار‌ان تنها نیست. اما هر یک روزی که بدون مدیر و پول در نقل و انتقالات سپری می‌شود در آینده می‌تواند یقه این تیم را در مقابل تیم‌های قدری مثل تراکتور، سپاهان و پرسپولیس بگیرد. استقلال تا اینجا فقط با آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی به عنوان بازیکن ورودی قرارداد بسته است. در حالی که تا این لحظه تکلیف جدایی ستاره‌های این تیم محبی و قائدی به دلیل نبود بودجه اصلا مشخص نیست. بازیکنانی مثل رافائل سیلوا، عارف غلامی، سعید مهری را از دست داد و البته بخاطر شرایط استثنایی این تیم حسین حسینی با وجود مخالفت‌های هواداران در جمع آبی پوشان ماندنی شد.

استقلال همچنین مشغول مذاکره با بازیکنانی مثل احسان پهلوان، امیرحسین حسین زاده و یاسین سلمانی هست که هنوز به نتیجه نرسیده و معلوم نیست تکلیف سه بازیکن خارجی و کمک اسپانیایی که قرار بود کنار نکونام باشند کی مشخص می‌شود.

در این فصل با وجود سقف قرارداد‌ها دو تیم سپاهان و تراکتور گل‌های نقل و انتقالات را جذب کردند و هایجک‌های به موقعی از دو تیم سرخابی داشتند. حالا سپاهانی‌ها با نفرات خوبی که از فصل گذشته در اختیار داشتند، در این فصل نیز با در اختیار گرفتن رضا شکاری، کاوه رضایی و رضا اسدی نقاط ضعفشان را بهبود بخشیدند. نباید فراموش کنیم که مورایس فصل دوم حضورش در سپاهان را تجربه می‌کند.

تراکتور هم در تبریز با هدایت خمس آرزو‌های بزرگی در سر دارد این تیم یکی از موفق‌ترین باشگاه‌ها در نقل و انتقالات محسوب می‌شود. تراکتور آلوارو خیمنز، حسین پورحمیدی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، مهدی شیری و مهدی حسینی را به خدمت گرفت. هشت بازیکنی که بیشتر تیم‌ها به خصوص استقلال و پرسپولیس آرزوی خریدشان را داشتند.

تراکتوری‌ها زیر بار سقف قرارداد نرفتند، بهترین و پر مهره‌ترین تیم لیگ محسوب می‌شوند و زودتر از همه تیم‌ها تمرینات خود را شروع کردند و حالا در اردوی برون مرزی به سر می‌برند. در سایر تیم‌های لیگ تا این لحظه نقل و انتقالات چشمگیری صورت نگرفته فقط ساعت شنی که نشانگر اتمام نقل و انتقالات و شروع لیگ است را شاهد هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی