تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
وزیر کشور خبر داد

گذرنامه خاص برای سفر اربعین

احمد وحیدی، وزیر کشور از صدور گذرنامه خاص برای سفر اربعین خبر داد و گفت: توافق شد که گذرنامه خاصی برای ایام اربعین در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۱۵۲۳۴۱
۱۷:۲۱ - ۱۷ تير ۱۴۰۲

گذرنامه خاص برای سفر اربعین

دیدارنیوز: وزیر کشور خبر داد که دولت ایران و عراق برای صدور گذرنامه خاص اربعین به توافق رسیده‌اند.

احمد وحیدی در حاشیه دیدار امروز خود با وزیر کشور عراق با اشاره به توافق دولت ایران و عراق برای استفاده از شش مرز برای زوار و یک مرز برای انتقال مواکب، اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی‌ها و تلاش‌هایی که دو دولت ایران و عراق انجام داده‌اند، تردد زوار اربعین به سهولت انجام شود. از دولت و ملت عراق برای همکاری‌ها و بسترسازی‌ها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: توافق شد که گذرنامه خاصی برای ایام اربعین در نظر گرفته شود.

پیش از این سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین دباره گذرنامه ویژه اربعین گفته بود که کسانی که گذرنامه دارند، نیازی به گذرنامه ویژه ندارند. کسانی هم که اعتبار گذرنامه‌شان تمام شده، می‌توانند با مهری که روی گذرنامه آن‌ها می‌خورد به سفر اربعین بروند؛ زیرا ما در این مورد با طرف عراقی به توافق رسیدیم. گذرنامه ویژه برای کسانی است که هیچ گذرنامه‌ای ندارند با این کار هم سرعت صدور گذرنامه بیشتر می‌شود و هم هزینه این افراد تا یک دهم کاهش خواهد یافت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی