تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کشف محموله ۲۳ میلیارد ریالی قاچاق در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد ریال از ۵ خودرو در محور‌های مواصلاتی شهرستان عسلویه خبر داد.

کد خبر: ۱۵۲۳۲۷
۱۲:۵۶ - ۱۷ تير ۱۴۰۲

کشف محموله ۲۳ میلیارد ریالی قاچاق در بوشهر

دیدارنیوز: سردار حیدر سوسنی با بیان اینکه این استان از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است، اظهار داشت: رصد و پایش تخلفات از جمله برخورد با کالای قاچاق در اولویت برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان بوشهر قرار دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه انتقال و جابه‌جایی محموله و کالا‌های خارجی بدون مجوز قانونی قاچاق محسوب می‌شود، گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان عسلویه در اجرا طرح مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودرو‌های حامل کالای قاچاق، در پی کسب اخبار واصله مبنی بر بارگیری کالای قاچاق توسط چندین دستگاه خودرو در شهر نخل تقی، مراتب در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۵ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق خبر داد و افزود: خودرو‌های مورد نظر که به سمت استان همجوار در حرکت بودند شناسایی و سریعاً ورودی و خروجی مسیر با شگرد‌های پلیسی مسدود و ۵ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق به‌صورت همزمان توقیف و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سوسنی با اشاره کشف انواع کالا‌های قاچاق از خودرو‌های توقیفی تصریح کرد: از این خودرو‌ها افزون بر ۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۵ متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی عسلویه شد.

وی قدردانی از همکاری مردم استان بوشهر در مأموریت‌های نیروی انتظامی اضافه کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی بدون اغماض با متخلفان در همه زمینه‌ها برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی