تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
شاهین بیانی، مدافع پیشین آبی‌ها مطرح کرد

سنگ‌تمام برای بهم ریختن استقلال!

پس از اتفاقات عجیبی که در نقل و انتقالات تابستانی استقلال و کناره‌گیری برخی از مدیران این باشگاه رقم خورد، شاهین بیانی بازیکن پیشین آبی‌ها معتقد است که برخی برای بهم ریختن استقلال سنگ تمام گذاشته‌اند.

کد خبر: ۱۵۲۳۲۶
۱۲:۴۹ - ۱۷ تير ۱۴۰۲

سنگ‌تمام برای بهم ریختن استقلال!

دیدارنیوز: مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط آبی‌پوشان پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم گفت که جواد نکونام نمی‌تواند به تنهایی کاری انجام دهد.

شاهین بیانی، درباره استعفای مدیران باشگاه استقلال و نارضایتی هواداران از وضعیت تیم گفت: استقلال همیشه مشکلاتی از ابتدای هر فصل داشته، اما امسال سنگ تمام گذاشتند و با استعفای‌شان همه چیز را به‌هم ریختند. نه تنها بازیکنان جدید نگرفتیم بلکه نفرات سال گذشته را هم حفظ نکردیم. چند روز صرف مذاکره با علیرضا بیرانوند شد تا او را بگیرند و به نوعی سر و صدای هواداران معترض را بخوابانند، ولی این اتفاق نیفتد.

وی افزود: باعث تأسف است که استقلال بخواهد فصل را با این شرایط شروع کند. سازمان خصوصی‌سازی دلش به حال استقلال نمی‌سوزد و شخص وزیر ورزش و جوانان باید ورود کند. تنها امید استقلالی‌ها به وزیر ورزش است که مشکلات مالی را حل کند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به تنها ماندن جواد نکونام تصریح کرد: نکونام به تنهایی نمی‌تواند کاری کند. امسال سرمربی زودتر انتخاب شد، ولی او باید ابزار داشته باشد تا کاری کند. تیمی که مهره‌های سال گذشته‌اش حفظ نشده و بازیکنان جدیدی به آن شکل جذب نشده‌اند، نمی‌تواند وضعیت مطلوبی داشته باشد. نکونام مربی باهوش و حرفه‌ای است و با این وضعیت نمی‌تواند ادامه دهد. باید وزیر ورزش ورود کند، در غیر این صورت آینده خوبی برای استقلال نمی‌بینم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی