تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سفر زلنسکی به ترکیه؛ تلاش برای صلح

منابع ترکی فاش کردند که در جریان سفر کاری امروز زلنسکی به ترکیه که به دعوت آنکارا صورت می‌گیرد؛ اردوغان تلاش خواهد کرد که همتایش را متقاعد به مذاکرات صلح با روسیه به میزبانی آنکارا کند.

کد خبر: ۱۵۲۲۸۱
۱۰:۱۶ - ۱۶ تير ۱۴۰۲
سفر زلنسکی به ترکیه؛ تلاش برای صلح
دیدارنیوز: یک رسانه معتبر روسی فاش ساخت که رئیس جمهور ترکیه در دیدار با همتای اوکراینی خود پیشنهاد میزبانی ترکیه برای مذاکرات صلح با روسیه را به ولودیمیر زلنسکی خواهد داد.
 
وبگاه خبری روسیا الیوم بامداد جمعه به نقل از خبرگزاری تاس روسیه گزارش داد که یک منبع آگاه در دولت ترکیه فاش ساخت که در جریان سفر کاری امروز (جمعه) زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین به آنکارا که به دعوت رجب طیب اردوغان صورت می‌پذیرد، رئیس جمهور ترکیه تلاش خواهد کرد در کنار توافقنامه غلات، موضوعات مشترک فیمابین دیگری نیز مطرح کند.
 
بر پایه این گزارش، یک مقام مطلع در ریاست جمهوری ترکیه به خبرگزاری تاس روسیه فاش ساخت که اردوغان به علت روابط گرمی و صمیمی که با پوتین و زلنسکی دارد، ممکن است موضوع میزبانی آنکارا برای مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین را در جریان نشست امروز با زلنسکی مطرح کند.
 
منابع روسی گزارش دادند که سفر امروز زلنسکی به ترکیه در شرایطی رخ می‌دهد که رئیس جمهور بلاروس اخیراً در نطقی رسانه‌ای از احتمال آغاز مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین در فصل پاییز خبر داد.
 
محافل سیاسی ترکیه به خبرگزاری تاس روسیه پیشتر گزارش داده بودند که اردوغان با جدیت به دنبال برگزاری مذاکرات صلح میان دو کشور به میزبانی آنکارا با هدف پایان دادن به جنگ و تحقق صلح است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی