تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

معمای بزرگ؛ بیگانگان فضایی به دولت‌ها کمک می‌کنند؟

«چندین نویسنده و محقق وجود دارند که معتقدند دولت‌های غربی با بیگانگان خاکستری به حدی تبانی کرده اند که فناوری‌های پیشرفته به آن‌ها منتقل شده و در حال حاضر گفتگو‌ها و همکاری‌های مداوم بین آن‌ها وجود دارد.»

کد خبر: ۱۵۲۲۷۹
۰۹:۵۸ - ۱۶ تير ۱۴۰۲
آیا بیگانگان فضایی به دولت‌ها کمک می‌کنند؟
 
دیدارنیوز: آیا ساخت فضاپیماها، این شگفتی توانایی‌های انسان، متعلق به بیگانگان است؟ آیا این نمونه‌های فناوری نوع بشر واقعاً با کمک بیگانگان فضایی ساکن روی زمین توسعه یافته اند؟ به نظر می‌رسد برخی کارشناسان اینطور فکر می‌کند.
 
پل آسکو (Paul Ascough) محقق مشهور بشقاب پرنده و افسر نظامی سابق ایالات متحده و یکی از اعضای تیم تحقیقاتی UFO بریتانیا، اخیرا اظهار داشت که نژادی از بیگانه‌های خاکستری در طول جنگ جهانی دوم وارد زمین شده و از آن زمان تاکنون فعالانه در توسعه بشقاب‌های پرنده شرکت داشته اند.
 
خبر‌ها نشان می‌دهد: چندین نویسنده و محقق وجود دارند که معتقدند دولت‌های غربی با بیگانگان خاکستری به حدی تبانی کرده اند که فناوری‌های پیشرفته به آن‌ها منتقل شده و در حال حاضر گفتگو‌ها و همکاری‌های مداوم بین آن‌ها وجود دارد.
 
آسکو معتقد است، این همکاری‌ها باعث پیشرفت‌های قابل توجهی مانند ساخت فیبر نوری، ریزتراشه ها، کولار فیبر مصنوعی، فناوری مخفی کاری و حتی ایجاد بشقاب‌های پرنده شده است.
 
در حالی که چندین نویسنده در طول سال‌ها به این موضوعات پرداخته اند و عکس‌های متعددی از جمله مشاهده هواپیما‌های جت در حال اسکورت بشقاب پرنده‌ها و وقوع مکرر هلیکوپتر‌های سیاه رنگ گرفته شده است، اما هیچ سازمان دولتی این ادعا‌ها را تایید نکرده است.
 
آسکو شواهد قابل توجهی را جمع آوری کرده که حاکی از تبانی مداوم بین دولت‌های غربی و موجودات فرازمینی در دو سوی اقیانوس اطلس است. او در این باره می‌گوید: من معتقدم که این تبانی بین دولت‌های غربی و بیگانگان از زمان جنگ جهانی دوم ادامه داشته است. بخش بزرگی از پیشرفت ما در زمینه‌های علم، مهندسی و ارتباطات با سرعت فوق العاده‌ای شتاب گرفته است که تا حدی به این دلیل است.
 
آسکو در کتاب خود به نام داستان واقعی بشقاب پرنده‌ها توضیح می‌دهد، افرادی که با این موجودات فضایی روبرو می‌شوند توسط مردان سیاهپوش در زندگی واقعی ملاقات می‌شوند. با این حال، او توضیح می‌دهد که این مردان تفاوت زیادی با فیلمی به همین نام در سال ۱۹۹۷ دارند.
 
اخیراً بسیاری از یوفولوژیست‌ها بر این باورند که بسیاری از پروژه‌های مخفی به میدان‌های آزمایشی Dugway منتقل شده اند که یک مرکز فوق سری دور است و برای آموزش جنگ شیمیایی استفاده می‌شود که در جنوب سالت لیک سیتی در ایالات متحده واقع شده که به آن منطقه ۵۲ نیز می‌گویند.
 
به گفته برخی محققان، سایر افرادی که ادعا کرده اند در منطقه ۵۱ کار می‌کنند و قصد داشتند اطلاعاتی در این مورد منتشر کنند، ظاهرا توسط مردان سیاه پوش ساکت شده اند.
 
آسکو معتقد است، به نظر می‌رسد این مردان سیاه‌پوش به دو گروه تقسیم می‌شوند که گروه اول بیشتر مشاهده می‌کنند و به نظر می‌رسد که آن‌ها فقط باید آنچه را که شاهد دیده بود تأیید کنند. به گفته او گروه دوم بسیار ترسناک‌تر هستند و ناظر بی‌گناه و هر آنچه را که شاهد بوده اند، هر مدرکی که نوشته یا عکس گرفته شده را نابود خواهند کرد و تذکر می‌دهند که دیگر هرگز تحت هیچ شرایطی از آن صحبت نخواهد شد.
 
یک موضوع رایج در شهادت شاهدان از ملاقات مردان سیاه پوش این است که آن‌ها کارت شناسایی نشان نمی‌دهند و در واقع بیان نمی‌کنند که در کدام بخش دولتی کار می‌کنند. همچنین برخی معتقدند که بسیار شبیه ربات به نظر می‌رسند و ممکن است ناگهان ظاهر شده یا ناپدید شوند. آن‌ها همچنین بسیار کم صحبت می‌کنند، بسیار دقیق هستند و می‌توانند بسیار بسیار تهدیدکننده و ترسناک باشند.
 
 
منبع: سیناپرس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی