تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شد

از تشکیل هیات امنا در بیمارستان‌ها تا تاسیس مجمع خیرین در کرمانشاه

در دویست و هشتادمین جلسه «هیات مدیره مجمع خیرین کشور» مسایل و موضوعات مختلفی بررسی شد که از آن جمله می‌توان به تشکیل هیات امنا در بیمارستان‌ها و تاسیس مجمع خیرین در کرمانشاه و آذربایجان شرقی اشاره کرد.

کد خبر: ۱۵۲۲۵۴
۲۰:۵۷ - ۱۴ تير ۱۴۰۲

مجمع خیرین

دیدارنیوز: جلسه دویست و هشتادم «هیات مدیره مجمع خیرین کشور» صبح روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۲ در دفتر مرکزی مجمع برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و خیرمقدم به اعضا و تبریک اعیاد پیش رو از سوی محمد رضا کارگری، نایب رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، با مدیریت حبیب الله بور بور، رییس مجمع خیرین کشور، جلسه رسمیت یافت.

مجمع خیرین

در این جلسه موضوعات ذیل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و برخی از موضوعات جهت اجرا مصوب گردید:

در ابتدای جلسه آقای بدخشان، عضو هیات مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی، از حضور و همراهی اعضای مجمع خیرین کشور در مراسم افتتاح دو طرح عمرانی بیمارستان طالقانی تشکر و قدردانی کرد.

آقای بوربور گزارشی از حضور برخی از اعضای مجمع در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید مرکز رسانه‌ای ولایت در شهر قم در محضر آیت الله مکارم شیرازی ارائه داد.

مجمع خیرین

در این مراسم آیت الله مکارم شیرازی از حضور و همراهی مجمع خیرین کشور قدردانی بعمل آورد و مدیر مرکز رسانه ولایت نیز اعلام آمادگی کرد اخبار اقدامات خیرورزانه‌ مجمع را از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای در سطح بین المللی منتشر کند.

با توجه به مشکلات و کمبود‌های بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مقرر شد در هر بیمارستان هیات امنای قوی از افراد شاخص منطقه تشکیل و بخش مهمی از نیاز‌های هر بیمارستان از این طریق رفع شود.

همچنین با توجه به اعلام شهرداری منطقه ۱ تهران درباره‌ اخذ مطالباتی در راستای انجام فرآیند‌های اداری از دانشگاه شهید بهشتی جهت صدور مجوز ساخت ساختمان خوابگاه دانشجویی دختران این دانشگاه، مقرر شد موضوع به صورت مکتوب به آقای بوربور اعلام تا از طریق مقتضی موضوع را جهت حصول نتیجه پیگیری کند.

مجمع خیرین

با توجه به اعلام نیاز مجمع خیرین امین در رابطه با کمبود فضای فیزیکی و پایگاه‌های نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت اصناف و اعضای اتحادیه‌ها و برخورد با سارقان و موارد مخل امنیت کاری ایشان و عموم جامعه، مقرر شد طی نامه‌ای به فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ خواستار برگزار نشست مشترک با حضور روسای اتحادیه‌های اصناف و افراد شاخص اصناف مختلف با هدف تامین اعتبار لازم جهت ساخت مراکز نیروی انتظامی در مراکز اصلی استقرار صنوف مختلف با حمایت ایشان اقدام شود.

آقای فرهادی، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان تهران نیز گزارش مبسوطی از فعالیت‌های انجام شده و طرح‌های در دست اجرای مجمع خیرین استان تهران در دو‌محور؛ یکی در هماهنگی با مصوبه‌های مجمع خیرین کشور ویژه استان تهران و همچنین برنامه‌های مختص مجمع خیرین استان تهران که البته مورد تایید مجمع خیرین کشور است، بیان داشت. از مهمترین این اقدامات تشکیل دو مجمع خیرین شهرستانی در شهرستان دماوند و شهرستان قدس استان تهران بود که به همت مجمع خیرین استان تهران انجام شد.

مجمع خیرین

تلاش جهت تحقق تشکیل موسسات و پایگاه‌های خیریه در ۵۰۰۰ مسجد تهران، ۲۱۰ پایگاه هلال احمر و ۳۵۴ محله و نیز بازسازی مدارس فرسوده، کمک به دانش آموزان نیازمند، ساماندهی و آموزش و توانمندسازی کودکان کار و خانواده‌های ایشان با پایلوت قرار دادن مرکز پویاشهر منطقه ۱۰ با مسئولیت فنی خانم سارا نوروزی در سطح استان تهران، بخشی از طرح‌های در دست اقدام مجمع خیرین استان تهران است.

با توجه به مشغله فراوان آقای ولیئی در حوزه‌های اجتماعی در جایگاه معاونت مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، عضویت در هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیریت عاملی مجمع خیرین استان تهران، مقرر شد آقای فرهادی، ریاست هییت مدیره مجمع خیرین استان تهران، طی مذاکره‌ای با ایشان نسبت به چگونگی حضور بیشتر ایشان در مجمع و راه‌های تسریع امور، همفکری و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

مجمع خیرین

آقای تقی‌پور گزارشی از جلسه با روسا و معاونت‌های ۱۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور جهت ساخت خانه‌های بهداشت به دعوت و محوریت مدیر کل اداره کل خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت و‌ معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان، برگزاری جلسه به دعوت ریاست سازمان اورژانس کشور با ایشان در راستای تشکیل مجمع خیرین اورژانس کشور، بازدید جهت تجهیز و توسعه بخش ان‌آی‌سی‌یو (آی سی یوی نوزادان) در بیمارستان طالقانی و بیمارستان شریعتی و همچنین تعهد و تقبل مدیریت کامل مرکز شبه خانواده بهزیستی یا نگهداری شبانه روزی دختران ۱۸ تا ۲۳ سال در شهرستان ری استان تهران با ۳۰ فرزند دختر به شکل کاملا مردم نهاد مانند ۳ مرکز دیگر موسسه با نظارت سازمان بهزیستی را ارائه کرد.

آقای زارعی گزارش پیگیری تاسیس مجمع خیرین کرمانشاه را ارائه و مقرر شد در اسرع وقت هماهنگی لازم انجام و حتی المقدور جلسه تاسیس مجمع خیرین استان کرمانشاه در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه با حضور اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور به عنوان شانزدهمین شعبه‌ی مجمع خیرین با نام «مجمع خیرین استان کرمانشاه» پس از تاسیس موفق «مجمع خیرین استان همدان» در دو هفته پیش برگزار شود.

تاسیس شعبه دیگر مجمع خیرین پس از کرمانشاه نیز به استان آذربایجان شرقی اختصاص یافت که پیگیری‌ها و هماهنگی‌های اداری انجام مراسم با حضور هیات موسس برگزاری انتخابات هیات امنا در استان از همین جلسه آغاز شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی