تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«حر منصوری» فعال محیط‌ زیست به قید وثیقه آزاد شد

شبکه شرق نوشت: «حر منصوری، فعال محیط زیست مازندران که سه‌شنبه-سیزدهم تیر- بازداشت شده‌بود به قید وثیقه آزاد شد.»

کد خبر: ۱۵۲۲۵۱
۲۰:۱۳ - ۱۴ تير ۱۴۰۲

حر منصوری، فعال محیط‌ زیست به قید وثیقه آزاد شد

دیدارنیوز: گفته می‌شد این فعال محیط زیست استان مازندران، در محل برگزاری نشست خبری پتروشیمی میانکاله بازداشت شده است. این نشست خبری ظهر دیروز در مرتع حسین‌آباد در بهشهر مازندران توسط سرمایه‌گذار پروژه پتروشیمی امیرآباد برگزار شده‌بود. فاطمه منصوری، دختر حر منصوری نیز خبر بازداشت پدرش را تایید کرده‌ بود.

حر منصوری یکی از منتقدان جدی ساخت «پتروشیمی امیرآباد مازندران» است که از اول تیرماه امسال همزمان با شروع بکار مجدد سرمایه‌گذار پتروشیمی در مرتع حسین‌آباد، نسبت به اجرای این پروژه ابراز نگرانی کرده است.

همچنین این فعال محیط زیست در دو سال گذشته، بار‌ها ایرادات قانونی، فنی و محیط زیستی پروژه پتروشیمی میانکاله را بیان کرده و همواره این سوال را مطرح کرده که چرا باید پتروشیمی میانکاله بدون اخذ مجوز قانونی در مرتع ملی اجرا شود؟

گفتنی است؛ دستور توقف پروژه پتروشیمی امیرآباد مازندران در اردیبهشت ۱۴۰۱ از سوی دادستان کشور صادر شده و سازمان حفاظت محیط زیست بار‌ها مخالفتش را با اجرای این پروژه اعلام کرده، اما سرمایه‌گذار طی دو هفته اخیر ۹۰ هکتار از مرتع ملی حسین‌آباد در بهشهر مازندران را بدون مجوز قانونی فنس‌کشی کرده است.

مطلب مرتبط:

حر منصوری، دیده‌بان میانکاله بازداشت شد

واکنش رئیس جبهه اصلاحات به تخریب محیط زیست میانکاله

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی