تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ناصر الخلیفی به انریکه اعتماد کرد

اسپانیاییِ ناکام، روی نیمکت داغ پاریس!

لوئیس انریکه، سرمربی ناکام اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هدایت تیم پرحاشیه پاری‌سن ژرمن را به دست گرفت تا دوران جدیدی را در تیم تحت مالکیت ناصر الخلیفی قطری آغاز کند.

کد خبر: ۱۵۲۲۴۴
۱۸:۵۰ - ۱۴ تير ۱۴۰۲

اسپانیاییِ ناکام، روی نیمکت داغ پاریس!

دیدارنیوز: سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا رسما هدایت تیم پاری‌سن‌ژرمن را بر عهده گرفت.

لوئیس انریکه ملقب به «لوچو» مربی نام‌آشنای دنیای فوتبال که سابقه حضور در تیم‌های بارسلونا، رُم و همچنین تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد، بعدازظهر امروز و با حضور در یک نشست خبری، رسماً به عنوان سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن معرفی شد و قرارداد دو ساله‌ای را با این باشگاه فرانسوی امضا کرد.

انریکه درباره حضورش در پاری‌سن‌ژرمن گفت: خوشحالم که به پاری‌سن‌ژرمن پیوستم تا از یک تجربه جدید لذت ببرم. آشنایی با افراد جدید، زندگی در پاریس، یادگیری یک زبان جدید و از همه مهمتر مربیگری پاری‌سن‌ژرمن بسیار هیجان انگیز است.

انریکه ۵۳ ساله که در دوران بازیگری پیراهن تیم‌های گیخون، رئال مادرید و بارسلونا را بر تن کرد، کار خود در مربیگری را با تیم بارسلونای B آغاز کرد و پس از آن به رم رفت. وی در ادامه راهی سلتاویگو شد و در نهایت در سال ۲۰۱۴ هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت و همراه با این تیم سه‌گانه فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ را به دست آورد.

انریکه در سال ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا انتخاب شد و نزدیک به یک سال روی نیمکت لاروخا نشست. وی که از ژوئن ۲۰۱۹ تا نوامبر همان سال به دلیل فوت دخترش از تیم ملی کناره‌گیری کرده بود، به نیمکت اسپانیا بازگشت و به این تیم به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ و فینال لیگ ملت‌ها رسید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی