تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد

افزایش دوباره قیمت بلیت هواپیما صحت ندارد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، افزایش مجدد ۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما را تکذیب کرد و گفت که ۱۰ روز به ایرلاین‌ها مهلت داده شده که افزایش ۲۹ درصدی ابلاغ‌شده را رعایت کنند.

کد خبر: ۱۵۲۲۲۹
۱۳:۰۹ - ۱۴ تير ۱۴۰۲

افزایش دوباره قیمت بلیت هواپیما صحت ندارد

دیدارنیوز: پس از جنجال‌های بسیار و اصرار شرکت‌های هواپیمایی به افزایش قیمت بلیت هواپیما و موافقت سازمان هواپیمایی با این موضوع، خرداد ماه بود که ستاد تنظیم بازار، مجوز افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت را صادر کرد.

باوجود این ایرلاین‌ها پس از آن اعلام کردند که با این افزایش قیمت موافق نیستند و درخواست افزایش بیشتری داشتند، اما سازمان هواپیمایی کشوری ایرلاین‌ها را به رعایت سقف قیمتی تعیین‌شده ملزم کرد.

همچنین روز گذشته، محمد محمدی‌بخش -رئیس سازمان هواپیمایی کشوری- درباره قیمت بلیت هواپیما اظهار کرد: پس از تصویب افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما، ما یک اختلاف قیمتی با انجمن شرکت‌های هواپیمایی داشتیم که حداکثر ۲۰ درصد بود، اما قیمت‌گذاری توسط دستگاه‌های متولی انجام شد و جدول هم شفاف است و این اختلاف قیمت ما به نوسانات نرخ ارز و مالیات و ارزش افزوده و ... برمی‌گردد، اما به زودی اختلافات رفع می‌شود.

با وجود این، امروز در برخی رسانه‌ها، خبر افزایش مجدد ۹ درصدی قیمت بلیت منتشر شد و اینطور مطرح شد که مقرر شده ایرلاین‌ها ۱۰ روز قیمت‌ها را بر اساس همان افزایش ۲۹ درصدی نگه دارند و پس از آن می‌توانند ۹ درصد به بهای بلیت اضافه کنند.

در این راستا، جعفر یازرلو -سخنگوی این سازمان- اعلام کرد این موضوع صحت ندارد و مهلت ۱۰ روزه‌ای که به ایرلاین‌ها داده شده، برای اجرای همان افزایش ۲۹ درصدی ستاد تنظیم بازار است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی