تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
درویش جدایی کریم باقری را تایید کرد

مربی محبوب پرسپولیسی‌ها رفت

باشگاه پرسپولیس در دو روز اخیر به دلیل ماجرای جنجالی فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، آرامش نداشته و حالا خبر می‌رسد کریم باقری مربی محبوب سرخپوشان از این تیم جدا شده است.

کد خبر: ۱۵۲۱۸۷
۲۰:۱۱ - ۱۳ تير ۱۴۰۲

مربی محبوب پرسپولیسی‌ها رفت

دیدارنیوز: با اعلام رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، کریم باقری رسما از جمع سرخپوشان جدا شد.

دقایقی پیش و در شلوغی مقابل باشگاه پرسپولیس رضا درویش در گفتگوی نسبتا طولانی با خبرنگاران و هواداران، پیرامون اتفاقات اخیر باشگاه صحبت و در بخشی از مصاحبه خود رسما جدایی کریم باقری از پرسپولیس را تایید کرد.

درویش در حالی که خود را در محاصره هواداران و اندک خبرنگاران باقی‌مانده مقابل ساختمان باشگاه می‌دید، در اواخر مصاحبه با سوالی پیرامون تمدید قرارداد کریم باقری مواجه شد و گفت: «کریم باقری که اصلا قراردادی ندارد.»

مدیرعامل سرخپوشان ادامه داد: «باتوجه به اینکه سیدجلال حسینی مدرک مربیگری خود را دریافت کرده و می‌تواند روی نیمکت بنشیند، ما از او به جای کریم باقری استفاده خواهیم کرد و از آقا کریم در جای دیگری استفاده می‌کنیم.»

این جملات درویش، هواداران پرسپولیس که آرام به نظر می‌رسید را تا حدی عصبانی کرد، اما مدیرعامل قرمز‌ها با لحن آرام و همیشگی، توضیح داد: «اگر قرار باشد ما از همه کاپیتان‌ها و پیشکسوتان به عنوان مربی استفاده کنیم که باید ۲۵ مربی داشته باشیم.»

با این حال یکی از خبرنگاران تفاوت و اهمیت کریم باقری را به درویش متذکر شد، اما با این حال او صراحتا اعلام کرد که تمایلی به تمدید قرارداد کریم باقری ندارد و سیدجلال حسینی را در فصل آینده جانشین او خواهد کرد.

کریم باقری پیش از این در مصاحبه خود گفته بود که هیچ تماسی از باشگاه برای تمدید قرارداد دریافت نکرده و البته در عین حال به یحیی گل‌محمدی و رضا درویش حق انتخاب نفرات موردنظر خود را داد. این در حالی است که گل‌محمدی هنوز اظهارنظر صریح در مورد باقری نداشته است.

آقا کریم از اواخر لیگ چهاردهم و با انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی پرسپولیس، به عضویت کادرفنی سرخپوشان درآمد و در این مدت باوجود تغییر همه اعضای کادرفنی، به عنوان مربی ثابت روی نیمکت سرخپوشان نشست.

بسیاری از کارشناسان و هواداران، حضور باقری را که مقبولیت ویژه نزد هواداران پرسپولیس دارد، از عوامل کاهش حواشی در این سال‌های قرمز‌ها نسبت به فصل میانی دهه ۱۳۹۰ دانستند.

کریم باقری با ۹ سال حضور روی نیمکت پرسپولیس رکورددار مربیگری در این تیم است و حالا با پایان کارش باید دید که در تیم دیگری به مربیگری ادامه می‌دهد. او زمانی که به عنوان بازیکن و در دوره علی دایی از پرسپولیس کنار گذاشته شد، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و به تیم دیگری ملحق نشد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی