تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تحقیقات ادامه دارد

کشف «کوکائین» در کاخ سفید!

سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا می‌گوید پس از کشف پودر سفید در کتابخانه کاخ سفید که به نظر کوکائین است، تحقیقات خود را آغاز کرده که همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۵۲۱۸۳
۱۹:۲۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۲

کشف «کوکائین» در کاخ سفید!

دیدارنیوز: سرویس مخفی ایالات متحده از کشف پودر سفید رنگی که به نظر می‌رسد کوکائین است، در کاخ سفید خبر داد. این پودر روز یکشنبه در غیاب جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و همسرش جیل کشف شد.

کتابخانه کاخ سفید از محل‌های بازدید عمومی مردم در این عمارت است و عموم مردم بطور منظم در آن قدم می‌زنند. این کتابخانه همچنین دو طبقه پایین‌تر از محل سکونت ریاست جمهوری آمریکا قرار دارد.

به گزارش واشنگتن پست، آنتونی گوگلیمی، سخنگوی سرویس مخفی آمریکا گفت: «یگان یونیفرم‌پوش سرویس مخفی ایالات متحده در حال گشت روزانه خود در ساختمان کاخ سفید بودند که این ماده سفیدرنگ را کشف کردند.»

به گفته یکی از اعضای تیم آتش‌نشانی اعزامی به محل، آزمایش‌های میدانی اولیه مشخص کرد که ماده کشف شده کوکائین است.

در فایل صوتی ضبت شده که روی سایت openmhz.com قرار گرفته است، صدای یکی از آتش‌نشانان شنیده می‌شود که با تیم مواد پرخطر واشنگتن دی‌سی درباره نتایج آزمایش سخن می‌گوید.

گوگلیمی می‌گوید که آزمایش‌هایی در جهت کشف ماهیت این ماده همچنان در حال انجام است و تحقیقات برای یافتن چگونگی ورورد آن به کاخ سفید ادامه دارد.

وی همچنین افزود که کشف این ماده در وهله اول به تخلیه مختصر کاخ سفید انجامید، اما آتش‌نشانان سریعا بی‌خطری ماده مزبور را اعلام کردند.

در هنگام کشف این ماده، جو بایدن و همسرش جیل برای شرکت در مراسم روز استقلال آمریکا به کمپ دیوید سفر کرده بودند و قرار بود صبح سه‌شنبه به وقت ایالات متحده نیز کاخ سفید بازگردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی