تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تعداد مراکز شبه خانواده موسسه خیریه نیک گامان جمشید به عدد ۴ رسید

واگذاری اداره مرکز شبانه‌روزی دخترانه بی‌سرپرست شهرستان ری به موسسه نیک گامان

واگذاری اداره‌ کامل مرکز شبانه روزی دخترانه بی سرپرست یا فاقد سرپرست موثر در شهرستان ری به موسسه خیریه نیک گامان نهایی شد.

کد خبر: ۱۵۲۱۷۷
۱۸:۵۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۲

مجمع

دیدارنیوز: عضو هیئت مدیره «مجمع خیرین کشور» و «مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید» با ریاست «بهزیستی شهرستان ری استان تهران» و معاونت‌های پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی شهرستان دیدار کرد. واگذاری و نهایی شدن اداره‌ی کامل مرکز شبانه روزی دخترانه بی سرپرست یا فاقد سرپرست موثر در شهرستان ری از سوی موسسه خیریه نیک گامان نتیجه نهایی این جلسه بود.

مجمع

روز سه شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲، اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور، به همراه قائم مقام مدیر عامل و مدیر واحد پروژه موسسه طی دیداری صمیمانه و اداری پیرو انجام تمامی مراحل قانونی مرتبط، طی جلسه‌ای با حضور داود خادم، ریاست بهزیستی شهرستان ری، و معاونت‌های پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی شهرستان ری استان تهران، اداره‌ی کامل مرکز شبه خانواده ضرغامی در شهرستان ری را با ۳۰ فرزند دختر ۱۲ تا ۱۸ سال متقبل و متعهد شدند.

مجمع

اشکان تقی پور، رییس هیئت مدیره موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره شبکه ملی موسسات خیریه و نیکوکاری، گفت: در حوزه‌ی خدمت رسانی موسسه خیریه نیک گامان به فرزندان عزیزمان با تکیه بر مددجویان کرامتمند بهزیستی با مهرورزی خیرین به ویژه خیرین ایرانی مقیم خارج از کشور موسسه و به لطف پروردگار، منطبق بر قوانین کشور و سازمان بهزیستی و تحت نظارت این سازمان، تاسیس، راه اندازی و اداره‌ی تمام و کمال ۳ مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست در مقاطع سنی مختلف در دو استان بر عهده‌ی موسسه بود که با اضافه شدن این مرکز شبه خانواده بزرگ در شهرستان ری استان تهران تعداد مراکز شبه خانواده موسسه به عدد ۴ رسید.

مجمع

چهره ماندگار مدرسه سازی در سال ۱۳۹۹ همچنین افزود: این فعالیت در حوزه‌ی بهزیستی بخشی از فعالیت‌های موسسه است و ساخت ۸۲ مدرسه در ۲۰ استان در حوزه مدرسه سازی، ساخت، کمک به ساخت و تجهیز کامل بیش از ۱۹۴ خانه بهداشت و درمان و مراکز جامع سلامت در مناطق کم‌برخوردار کشور و تهیه روزانه‌ بی‌وقفه‌ی صبحانه‌ی ۷۸ مدرسه عشایری در استان خراسان جنوبی، ساخت، اداره و تاسیس کارگاه‌های توانمند سازی، مهارت آموزی و اشتغال زنان سرپرست خانواده در سیستان و بلوچستان و کرمان و ساخت، کمک به ساخت و تجهیز کامل ۱۰۰ روستامهد (مهد کودک روستایی) با یک وعده غذای گرم در تمام استان ها، انجام پروژه‌های بزرگ آبرسانی اعم از تهیه و نصب آب شیرین کن و لوله کشی، حفر چاه عمیق و تهیه صد‌ها تانکر آب در روستا‌های بی آب و کم‌آب جنوب شرق کشور بخشی از فعالیت‌های کاملا مردم نهاد موسسه خیریه نیک گامان جمشید، عضو حقوقی مجمع خیرین کشور است.

تقی پور حضور مستمر مردم نهاد موسسه در بحران‌های طبیعی در کنار جمعیت هلال احمر در زلزله و سیل و کرونا و همچنین برگزاری کمپین‌های مختلف تهیه‌ی مایحتاج ضروری کودکان و خانواده‌های کرامتمند کم برخوردار در حوزه‌های معیشت، نوشت افزار و پوشاک را از فعالیت‌های جدی مستمر نیک‌گامان عنوان کرد. هزینه‌ی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در رفع اصلی‌ترین نیاز‌ها در بحران کرونا مانند اکسیژن ساز‌های مرکزی، ونتیلاتور‌ها و ... در حوزه‌ی سلامت و درمان با هماهنگی کامل جمعیت هلال احمر و معاونت درمان وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سرتاسر کشور به شکل کاملا مردم نهاد از فعالیت‌های برجسته‌ی موسسه خیریه نیک گامان در هنگام بحران است.

مجمع

مجمع

مجمع

مجمع

مجمع

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی