تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وزیر کار: نرخ بیکاری برای اولین‌بار بعد از انقلاب ۹ درصد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری برای نخستین بار در تاریخ بعد از انقلاب به ۹ درصد رسیده و در دولت سیزدهم تلاش می‌شود این روند همچنان کاهشی باشد.

کد خبر: ۱۵۲۱۵۴
۱۲:۴۴ - ۱۳ تير ۱۴۰۲

وزیر کار: نرخ بیکاری برای اولین‌بار بعد از انقلاب ۹ درصد شد

دیدارنیوز: سید‌صولت مرتضوی در آیین جشن خودکفایی ۸ هزار مددجوی کمیته امداد در مشهد اظهار داشت: کمک به حوزه تامین مسکن مددجویان و تسهیل ازدواج مددجویان با اهدای جهزینه یکی از اقدامات نظام در حمایت از نیازمندان است.

وزیر کار مدعی شد: دولت سیزدهم در کاهش نرخ بیکاری به شکل بی سابقه‌ای موفق و موثر عمل کرده است به طوری که ایجاد یک میلیون اشتغال در سال در دستور کار دولت قرار گرفت و سال گذشته تحقق پیدا کرد.

مطلب مرتبط:

ذاکر: وزیر کار نباید برای کارگران نسخه «قناعت» بپیچد

مرتضوی عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله نهاد‌های مقدسی است که از سوی امام خمینی (ره) با هدف خدمت به روستا‌ها ایجاد شد و امروز بعد از بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی می‌توانیم خطاب به امام راحل (ره) بگوییم آسوده باش که امروز فرزندان شما در جای جای کشور آستین همت را بالا زده اند و به مدد نیازمندان شتافته اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از این نهاد‌های موفق ومقدس، کمیته امداد است که در راستای تحقق نظریه عدالت اجتماعی، تعادل بخشی به منابع ملی و توزیع عادلانه ثروت و دستگیری از نیازمندان و ایجاد آموزش برای خودکفایی شکل گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: در ۳ ماهه سوم سال گذشته خراسان رضوی کمترین نرخ بیکاری را داشت و در ۳ ماه گذشته از سال جاری اقدامات خوب و موثری انجام شده است.

مرتضوی گفت: نرخ بیکاری برای نخستین بار در تاریخ بعد از انقلاب به ۹ درصد رسیده ودر دولت سیزدهم تلاش می‌شود تا این روند همچنان کاهشی باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی