تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رگبار پراکنده و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور

هواشناسی ایران؛ اختلاف ۴۰ درجه‌ای اهواز و شهرکرد

با اعلام رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ تیر) اهواز با دمای ۴۶ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

کد خبر: ۱۵۲۱۲۵
۰۸:۵۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ اختلاف ۴۰ درجه‌ای اهواز و شهرکرد

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: سه‌شنبه (۱۳ تیر) در شمال آذربایجان غربی، برخی نقاط آذربایجان شرقی و اردبیل، دامنه‌های البرز در مازندران و گلستان افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه (۱۴ تیر) علاوه بر این مناطق در ارتفاعات شرق تهران و سمنان نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد. پنجشنبه (۱۵تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در مازندران و تهران به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تاکید کرد: جمعه و شنبه (۱۶ و ۱۷ تیر) در غالب مناطق کشور آسمان صاف است همچنین طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از مرکز کشور وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک سبب کاهش کیفیت هوا و شعاع دید در این مناطق می‌شود.

وی ادامه داد: طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد در نوار شرقی کشور افزایش می‌یابد که سبب کاهش نسبی دما در این مناطق می‌شود و در منطقه زابل نیز وقوع توفان گردوخاک و شن انتظار می‌رود.

ضیاییان افزود: طی روز‌های جمعه و شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ تیر) قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد و از بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۱۵ تیر) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ تیر) اهواز با دمای ۴۶ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی