تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبر داد

۱۹ ساعت قطعی آب روزانه در صنعت گرمسار

باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه در برخی از شهرک‌های صنعتی استان قطعی آب داریم به ۸ قطعی آب در واحد‌های صنعتی در شهرستان گرمسار اشاره کرد و گفت: بخش صنعت گرمسار روزانه ۱۹ ساعت قطعی آب دارند.

کد خبر: ۱۵۲۱۱۶
۲۰:۴۴ - ۱۲ تير ۱۴۰۲

قطعی آب در شهرک‌های صنعتی سمنان

دیدارنیوز: محمدرضا باقری بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه این استان مشکل کمبود آب دارد اظهار داشت: این کمبود آب به‌تبع روی بخش صنعت نیز تأثیرگذار است و بسیاری از واحد‌های صنعتی استان با کمبود آب مواجه هستند.

وی با بیان اینکه در استان سمنان اولویت تأمین آب برای شرب است گفت: در شهرک صنعتی سمنان علاوه بر کمبود آب برای واحد‌های صنعتی مشکل کمبود آب شرب نیز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده برای تأمین آب برای واحد‌های صنعتی این استان خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۴۵ لیتر بر ثانیه آب برای واحد‌های صنعتی تأمین شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه در برخی از شهرک‌های صنعتی استان قطعی آب داریم به ۸ قطعی آب در واحد‌های صنعتی در شهرستان گرمسار اشاره کرد و گفت: بخش صنعت گرمسار روزانه ۱۹ ساعت قطعی آب دارند.

باقری با بیان اینکه شهرک صنعتی گرمسار ۱۲۴ لیتر بر ثانیه تخصیص آب از حبله‌رود دارد افزود:، اما به خاطر خشکسالی و کمبود آب و کاهش دبی آب در حبله رود آبی نیست که تخصیص داشته باشد.

باقری با بیان اینکه تأمین آب از محل پساب شهری نیز به جد پیگیری می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر پروژه پساب سمنان به پیمانکار سپرده شده و امیدوارم این پروژه به‌زودی به نتیجه برسد.

وی افزایش کیفیت تصفیه پساب نیز یکی از مسائل موردتوجه است که در قالب طرح توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی سمنان در دستور کار قرار گرفته است و به همین منظور بستر لجن‌خشک‌کن برای جلوگیری از مشکلات زیست‌محیطی خاک و نصب دستگاه ام. بی. آر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان استفاده از پساب‌ها را بسیار مهم دانست و افزود: استفاده از پساب برای جلوگیری از توقف تولید مهم بوده و به لحاظ اقتصادی نیز برای واحد‌های تولیدی به‌صرفه است.

باقری درباره میزان نیاز آبی واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی استان سمنان گفت: با توجه به ظرفیت‌های تولیدی موجود نیاز آبی واحد‌های صنعتی ۱۲۰۰ لیتر بر ثانیه برآورد شده که با اقدامات انجام شده برای تأمین آب موردنیاز این واحد‌های صنعتی تاکنون ۵۰ درصد نیاز آبی تأمین شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیاز آبی که برای واحد‌های صنعتی مستقر برای شهرک‌های صنعتی اعلام شد تنها برای ظرفیت فعلی کافی است و این در حالی است که اکنون یک سوم واحد‌ها به بهره‌برداری رسیده و تعداد ۲ هزار واحد دیگر در دست ساخت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی