تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نواک جوکوویچ در جستجوی گرند اسلم شماره ۲۴

«جوکر» و ماموریت تازه در ویمبلدون

نواک جوکوویچ «جوکر» خبرساز و قدرتمند دنیای تنیس امروز (دوشنبه) اولین دیدارش در ویمبلدون را با برد راحت برابر یک حریف آرژانتینی به پایان برد تا انگیزه‌اش برای فاصله گرفتن با رافائل نادال اسطوره اسپانیایی دنیای تنیس -در کسب عناوین گرند اسلم- را نشان دهد.

کد خبر: ۱۵۲۱۱۳
۲۰:۰۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۲

«جوکر» و ماموریت تازه در ویمبلدون

دیدارنیوز: نواک جوکوویچ ماموریت خود برای کسب ۲۴ـمین عنوان گرند اسلم را با برتری ۳ بر صفر مقابل پدرو کاچین شروع کرد.

به نقل از تنیس‌فا، در روز اول مسابقات جذاب روی چمن، مدافع قهرمانی ۴ دوره اخیر تنیس ویمبلدون ست اول این مسابقه را ۶-۳ از آن خود کرد و پس از توقف ۹۰ دقیقه‌ای بازی بعلت بارندگی، در دو ست بعدی با نتایج ۶-۳ و ۷-۶ بر حریف آرژانتینی‌اش غلبه کرد تا راهی دور دوم شود.

روند شکست‌ناپذیری نوله در چمن با این پیروزی حفظ شد و او توانست ۲۹ـمین برد پیاپی خود در سومین گرند اسلم فصل را کسب کند.

مرد دوم تنیس جهان که برای هشتمین عنوانش در ویمبلدون و برابری با رکورد راجر فدرر تلاش می‌کند در دور بعدی باید به مصاف جردن تامپسن استرالیایی برود.

به گزارش دیدارنیوز، مسابقات ویمبلدون از امروز به مدت دو هفته در شهر لندن برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی