تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد

«کیانی» در بالاترین رتبه جهان

ناهید کیانی، دختر پرافتخار تکواندوی کشورمان بعد از کسب مدال تاریخی طلای قهرمانی جهان و مدال نقره گرندپری رُم به بالاترین رتبه جهان یعنی صدر رده‌بندی رسید.

کد خبر: ۱۵۲۱۱۱
۱۹:۲۸ - ۱۲ تير ۱۴۰۲

«کیانی» در بالاترین رتبه جهان

دیدارنیوز: ناهید کیانی پس از کسب دو مدال ارزشمند در خرداد ماه به صدر جدول رده‌بندی جهانی و جایگاه پنجم رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو صعود کرد.

به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو پس از ثبت امتیازات مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و گرندپری رُم، رنکینگ برترین‌های جهان و المپیک در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ را منتشر کرد که با صعود تکواندوکاران کشورمان در اوزان همراه بود.

ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم المپیکی بعد از کسب مدال طلای قهرمانی جهان در وزن ۵۳- کیلوگرم و مدال نقره گرندپری رُم در وزن ۵۷- کیلوگرم، جمع امتیازات خود را به عدد ۳۱۱.۰۷ رساند و با ۱۰ پله صعود به رده پنجم رنکینگ المپیک رسید. کیانی همچنین در رنکینگ جهانی با ۲۳۷.۳۸ امتیاز ۹ پله صعود کرد و در جایگاه نخست جهان ایستاد. در این وزن زهرا شیدایی با ۸۰.۱۸ امتیاز در رده پنجاه‌وسوم و نسترن، ولی زاده نیز با ۵۶.۱۰ امتیاز در جایگاه شصت‌وهفتم قرار گرفتند.

مطلب مرتبط:

مدال تاریخی برای کیانی؛ «ناهید» طلایی شد

بانوان ایران با طلای «کیانی» پنجم شدند

اتفاق عجیب پس از قهرمانی «ناهید کیانی»؛ پخش قطعه «مرد» فداکار!

مدیرکل ورزش تهران: «ناهید کیانی» عجله کرد!

دو پرچمدار ایران در بازی‌های هانگژو مشخص شدند

براساس این گزارش، در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت‌زاده با کسب مدال برنز رقابت‌های گرندپری رُم و ۱۹۷.۴۵ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت. غزل سلطانی با ۱۰۶.۵۹ امتیاز و سعیده نصیری با ۹۲.۴۱ امتیاز به ترتیب رتبه‌های چهل‌ودوم و پنجاهم را در اختیار دارند.

سیده نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۷- کیلوگرم با کسب ۱۰۴.۰۴ امتیاز و چهار پله صعود به جایگاه سی‌وچهارم رسید. در همین وزن ملیکا میرحسینی با ۸۲.۷۹ امتیاز در رده چهل‌وششم قرار گرفت و کوثر اساسه با ۷۷.۳۷ امتیاز در جایگاه چهل‌ونهم ایستاد و زینب اسماعیلی نیز با ۴۷.۰۵ امتیاز در رده هفتاد‌ویکم قرار گرفت. در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل با ۴۲.۷۵ امتیاز در رتبه پنجاه‌وپنجم رنکینگ المپیک قرار دارد.

در گروه مردان و در وزن ۵۸- کیلوگرم، مهدی حاجی موسائی که موفق شد مدال نقره گرندپری رم را کسب کند، جمع امتیازات خود را به عدد ۱۵۳.۳۶ رساند و با هشت پله صعود به رتبه بیستم رسید. در همین وزن ابوالفضل زندی که مدال برنز گرندپری رُم را به دست آورد با ۱۴۳.۶۰ امتیاز در جایگاه بیست‌وچهارم ایستاد.

همچنین در وزن ۶۸- کیلوگرم، متین رضایی پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۲۳ باکو با ۱۷۳.۸۸ امتیاز و ۱۴ پله صعود به جایگاه هجدهم رسید. در همین وزن رضا کلهر با وجود دوری از میادین با کسب ۱۵۲.۱۲ امتیاز در رده بیست‌وسوم قرار گرفت و دانیال بزرگی نیز با کسب ۸۵.۵۵ امتیاز در در پنجاه‌ودوم.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری که در مسابقات گرندپری رُم موفق به کسب مدال نقره شد، با ۱۷۴.۰۶ امتیاز و شش پله صعود به رده پانزدهم رسید، میرهاشم حسینی با ۱۰۳.۷۷ امتیاز جایگاه سی‌وششم را به خود اختصاص داد و امیرمحمد بخشی نیز با ۸۷.۱۳ امتیاز در رده چهل‌وهفتم جای گرفت.

ابوالفضل عباسی در وزن ۸۰+ کیلوگرم با کسب ۱۳۸.۰۴ امتیاز در رده بیست‌وششم ایستاد. در این وزن سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی که به دلیل مصدومیت مدتی است از شرایط تمرین دور است با ۱۲۲.۲۸ امتیاز در رده سی‌ودوم قرار گرفت. آرین سلیمی نیز بعد از کسب مدال برنز قهرمانی جهان با ۶۷.۱۴ امتیاز و ۲۳ پله صعود به جایگاه سی‌وسوم رسید. علیرضا نادعلیان هم با ۹۴.۰۷ امتیاز در رده سی‌وپنجم جای گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی