تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

۲ خبر نقل‌وانتقالاتی از پرسپولیس؛ تکذیب یک شایعه و تمدید کاپیتان

باشگاه پرسپولیس که امروز به دلیل فسخ قرارداد بیرانوند، روز شلوغی را سپری می‌کند شایعه منتشر شده درباره فرشاد فرجی را رد کرد و از تمدید قرارداد امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان به مدت ۲ سال خبر داد.

کد خبر: ۱۵۲۱۰۵
۱۷:۵۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۲

۲ خبر نقل‌وانتقالاتی از پرسپولیس؛ تکذیب یک شایعه و تمدید کاپیتان

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس در روزی که حواشی زیادی را پیرامون فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند در اطراف خود می‌بیند، شایعه درخواست فرشاد فرجی برای دریافت رضایت‌نامه را رد و اعلام کرد قرارداد امید عالیشاه تمدید شده است.

فرشاد فرجی درخواستی برای رضایت‌نامه نداده است

باشگاه پرسپولیس از سوی مدافع خود هیچ درخواستی برای فسخ قرارداد یا دریافت رضایت‌نامه، نداشته است.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، برخلاف خبری که منتشر شده است، باشگاه پرسپولیس تا این لحظه از سوی فرشاد فرجی، هیچ درخواستی برای فسخ قرارداد یا دریافت رضایت‌نامه نداشته است.

قرارداد کاپیتان عالیشاه تمدید شد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه امروز خود با مدیرعامل باشگاه بر سر قراردادی دو ساله توافق کرد.

امید عالیشاه که قرارداد وی در پایان فصل گذشته به پایان رسید، پس از مذاکرات اولیه، امروز با رضا درویش جلسه داشت. در جریان این جلسه، دو طرف بر سر قراردادی دو ساله به توافق رسیدند.

به این ترتیب کاپیتان سرخپوشان که اولین بار در نقل و انتقالات تابستانی فصل ۹۳–۱۳۹۲ لیگ برتر خلیج فارس، با قراردادی ۲ ساله به تیم پرسپولیس پیوسته بود با تمدید قرارداد خود حداقل در پایان فصل ۰۴-۱۴۰۳ با پیراهن پرافتخار پرسپولیس در میادین حضور خواهد داشت.

او در تمام این سال‌ها غیر از دوره‌ای که برای خدمت سربازی از جمع سرخپوشان جدا شده بود، حضور مداوم در پرسپولیس داشت. عالیشاه تا کنون در ۲۳۵ مسابقه رسمی برای پرسپولیس به میدان رفته است و همراه با کمال کامیابی‌نیا بر اساس معیار بیشترین تعداد بازی در جایگاه هفتم برترین بازیکنان تاریخ باشگاه قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی