تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

فسخ «بیرو» خون هواداران سرخ را به جوش آورد! +ویدیو

پس از ماجرای پرحاشیه و خبرساز فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، هواداران سرخ که یک فصل رویایی را سپری کردند در اعتراض به این اتفاق و عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی دست به تجمع زدند.

کد خبر: ۱۵۲۰۹۰
۱۲:۵۴ - ۱۲ تير ۱۴۰۲

تجمع هواداران پرسپولیس پس از فسخ «بیرو»! +ویدیو

دیدارنیوز: تعدادی از هواداران پرسپولیس در اعتراض به عملکرد این باشگاه در فصل نقل‌و‌انتقالات مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند.

پس از انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، تعدادی از هواداران این تیم در اعتراض به عملکرد باشگاه در نقل‌و‌انتقالات مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس تجمع کردند.

باشگاه پرسپولیس که تاکنون در نقل‌و‌انتقالات فقط موفق به جذب شهاب زاهدی شده است، با فسخ قرارداد بیرانوند وارد یک چالش بسیار بزرگ شده و باید دید عکس‌العمل مدیران این باشگاه به اتفاقات اخیر چیست.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی