تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
پس از تحمیل انواع مالیات به مردم مطرح شد

فلاحت‌پیشه: بی‌رحمی این دولت و مجلس در تاریخ بی‌سابقه است

فلاحت‌پیشه، تحلیل‌گر سیاسی و نماینده سابق مجلس نوشت: «این دولت و مجلس، بیش از ۲۰ مالیات و هزینه جدید به سبد زندگی مردم تحمیل کرده است؛ مالیات بر ملک، اجاره، خودرو، کارتخوان، قبوض، انتقال پول، افزایش عوارض و هزینه‌های مختلف خدمات دولتی والبته فیلترشکن. این بی‌رحمی در تاریخ این ملت و در میان اغلب کشور‌های دنیا بی‌سابقه است.»

کد خبر: ۱۵۲۰۵۲
۱۸:۴۷ - ۱۱ تير ۱۴۰۲

فلاحت‌پیشه: بی‌رحمی این دولت و مجلس در تاریخ بی‌سابقه است

دیدارنیوز: یک نماینده سابق مجلس به انتقاد شدید از دولت سیزدهم و مجلس انقلابی پرداخت.

در شرایطی که وضعیت اقتصادی مردم ایران در سال‌های اخیر به شدت تحت تاثیر تحریم‌ها و تورم بالا بدتر از گذشته شده و قیمت اقلام خوراکی به همراه مسکن، خودرو و .. سر به فلک کشیده، تحمیل انواع مالیات به مردم توسط دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده سابق مجلس و تحلیل‌گر سیاسی مواجه شده است.

فلاحت‌پیشه در واکنش به اقدامات دولت و مجلس در صفحه اجتماعی خود نوشت: «این دولت و مجلس، بیش از ۲۰ مالیات و هزینه جدید به سبد زندگی مردم تحمیل کرده است؛ مالیات بر ملک، اجاره، خودرو، کارتخوان، قبوض، انتقال پول، افزایش عوارض و هزینه‌های مختلف خدمات دولتی والبته فیلترشکن. این بی‌رحمی در تاریخ این ملت و در میان اغلب کشور‌های دنیا بی‌سابقه است.»

مطلب مرتبط:

نظرسنجی تلگرامی؛ نارضایتی ۹۴ درصدی از دولت رئیسی

نماینده مجلس: آبروی ما در موضوع خودروهای شاسی‌بلند رفته/ اسامی را اعلام کنید! +ویدیو

فلاحت‌پیشه: بی‌رحمی این دولت و مجلس در تاریخ بی‌سابقه است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی