تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
از برخورد با متخلفان چه خبر؟

از اعلام مسدودشدن چند سایت بلیت غیرمجاز هواپیما تا ادامه فعالیت آنها!

حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از مسدودشدن ۱۹ سایت متخلف در فروش بلیت هواپیما خبر داده، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد هنوز برخی از این سایت‌ها به فعالیت‌شان ادامه می‌دهند.

کد خبر: ۱۵۲۰۴۵
۱۷:۲۴ - ۱۱ تير ۱۴۰۲

مسدودشدن ۱۹ سایت فروش بلیت غیرمجاز هواپیما

دیدارنیوز: درحالی معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از انسداد ۱۹ سایت متخلف در فروش بلیت هواپیما خبر داده است که برخی از این سایت‌ها همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

حسن خوشخو یادآور شد: در ادامه برخورد با پایگاه‌ها و نرم‌افزار‌های موبایلی متخلف، با پیگیری‌های سازمان هواپیمایی کشوری و دستور دادستانی، ۱۹ سایت فروش بلیت غیرمجاز دیگر مسدود شدند.

وی افزود: بر اساس دستور دادستانی، سایت‌هایی از جمله دیجی چارتر digicharter.ir، نیلی پرواز niliparvaz.ir، بیلیت‌ایر bilitair.com، وان‌بلیت onebilit.ir، اسکای‌تیکت skyticket.ir، بیلیت‌کار bilitkar.ir، ۷۲۴ch.ir ۷۲۴Ch، سایه سیر sayeseyr.com و sayeseyr.ir، ایران‌چارتر irancharter.ir، چارتر ۷۲۴ (charter.۷۲۴)، ایست‌تراول isttravel.ir و اکسین ۲۴ oxin۲۴.ir به‌عنوان سایت‌های غیرمجاز شناخته و مسدود شدند.

تسنیم نوشت: «با وجود اعلام انسداد ۱۹ سایت مختلف فروش بلیت هواپیما، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی از این سایت‌ها از جمله چارتر ۷۲۴ همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و خبری از انسداد آن‌ها نیست. فروش بلیت هواپیما در بیلیت‌کار نیز همچنان ادامه دارد، ایست‌تراول isttravel.ir نیز با دامنه istland.ir مشغول فروش بلیت هواپیماست.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی