تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در مراسم ویژه‌ای در آکادمی المپیک انجام گرفت

تقدیر و اهدای جایزه به خبرنگار دیدارنیوز

امروز روز جهانی ورزشی‌نویسان و عکاسان ورزشی است و چه روزی بهتر از امروز برای تجلیل و قدردانی از این بخش هیجان‌آفرین از فعالان رسانه...

کد خبر: ۱۵۲۰۴۰
۱۷:۰۳ - ۱۱ تير ۱۴۰۲

شقایق آسیایی دیدارنیوز

 

دیدارنیوزـ سرویس ورزشی: امروز روز جهانی ورزشی‌نویسان و عکاسان ورزشی است و چه روزی بهتر از امروز برای تجلیل و قدردانی از این بخش هیجان‌آفرین از فعالان رسانه. صبح امروز در سالن استاد قاسم فارسی در آکادمی ملی المپیک مراسمی برای قدردانی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی که در جشنواره آسیایی انجمن جهانی ورزشی‌نویسان و عکاسان ورزشی چندین رتبه و مقام به دست آوردند، برگزار شد.

در مراسم امروز صبح خبرنگار ورزشی دیدارنیوز خانم شقایق آسیایی هم حضور داشت و لوح و جایزه خود را از دست پیش‌کسوتان رسانه‌های ورزشی و اعضای ارشد انجمن ورزشی‌نویسان و عکاسان ورزشی دریافت کرد. مراسم امروز به حضور نام‌آوران رسانه‌های ورزشی و پیش‌کسوتان بزرگی چون استاد اردشیر لارودی، استاد منوچهر زندی، دکتر عبدالحمید احمدی، خسرو والی‌زاده، شهرام وزیری، حجت الله جیرودی و... مزین بود و در ابتدای مراسم نیز از استاد لارودی درخواست شد در کنار رئیس و دبیر انجمن ورزشی‌نویسان و عکاسان ورزشی بنشیند.

سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز دقایقی در مورد حمایت‌هایی که از سوی این نهاد برای ورزشی‌نویسان و عکاسان و برنامه‌سازان ورزشی در نظر گرفته شده توضیح داد.

کمی بعد از آغاز مراسم، ویدیوهای کوتاهی از مراسم جشنواره ایپز و حضور یکی از برندگان ایرانی در این رویداد بر روی سن به نمایش درآمد و سپس با تجلیل از استاد لارودی، نوبت به اهدای لوح و جوایز برگزیدگان فستیوال آسیایی ایپز رسید. دکتر احمدی ضمن توضیح در مورد حضور رسانه‌های ایرانی در این جشنواره گفت که از حیث کیفیت، گروه شرکت‌کننده ایران در این جشنواره بالاترین رتبه را به دست آورده و تعداد جوایز بیشتر از بقیه کشورها بوده است.

سپس از برندگان جوایز با بردن نام آنها دعوت شد که به برای دریافت لوح و جایزه به روی صحنه بیایند و در این بین خانم شقایق آسیایی خبرنگار دیدارنیوز که در بخش مستند کوتاه در موضوع «تاریخ مطبوعات ورزشی ایران» که با عنوان «رکب تیمسار خسروانی به روزنامه منتقد» در دیدار منتشر شده بود، موفق به کسب رتبه دوم شد و امروز جوایز خود را دریافت کرد.

این مراسم چند مهمان مهم دیگر نیز داشت از جمله محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین آقای حیدری از صندوق اعتباری هنر که هر یک از مهمانان دقایقی کوتاه صحبت کرده و حمایت‌های نهاد مربوطه خود را انجمن ورزشی‌نویسان و رسانه‌های ورزشی تشریح کردند.

انجمن ورزشی نویسان

 

برچسب ها: دیدار نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی