تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در توییتر چه خبر است؟

محدودیت‌های جدید به سبک «ایلان ماسک»!

با محدودیت‌های جدید در شبکه اجتماعی توییتر توسط ایلان ماسک، حساب‌های عادی روزانه فقط می‌توانند ۶۰۰ پست را مشاهده کنند و این میزان برای حساب‌های تایید‌نشده «جدید» ۳۰۰ پست در روز است.

کد خبر: ۱۵۲۰۲۲
۱۲:۰۶ - ۱۱ تير ۱۴۰۲

محدودیت‌های جدید به سبک «ایلان ماسک»!

دیدارنیوز: ایلان ماسک محدودیت جدیدی را برای مشاهده روزانه توییت‌ها اعمال کرد.

«ایلان ماسک» همچنان با ارائه ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد برای مشترکین سرویس توییتر بلو، به تمایز آن‌ها با کاربران عادی ادامه می‌دهد. اکنون محدودیت‌های جدیدی برای نمایش تعداد توییت‌ها در طول روز برای کاربران عادی و تأییدشده این شبکه اجتماعی اعلام شده است.

براساس توییت ایلان ماسک، اکنون حساب‌های تأییدنشده یا عادی تو‌ییتر روزانه فقط می‌توانند ۶۰۰ پست را مشاهده کنند و این میزان برای حساب‌های تأییدنشده «جدید» ۳۰۰ پست در روز است. کاربرانی که هزینه سرویس توییتر بلو را پرداخت کرده‌اند و تیک آبی دارند، قادر خواهند بود تا ۶۰۰۰ پست در روز را مشاهده کنند.

دلیل محدودیت‌های جدید توییتر

در توییت ماسک گفته شده که توییتر به‌منظور رسیدگی به مشکل استخراج داده‌های کاربران و دستکاری سیستم توییتر، این محدودیت‌های موقت را تعیین کرده است که احتمالاً به پیشرفت فناوری هوش مصنوعی اشاره دارد.

همچنین ماسک در توییت دیگری گفته است: «این محدودیت‌ها به‌زودی به ۸۰۰۰ توییت برای حساب‌های تأیید‌شده، ۸۰۰ توییت برای حساب‌های تأییدنشده و ۴۰۰ توییت برای حساب‌های تأییدنشده جدید افزایش پیدا می‌کند.»

محدودیت‌های نمایش پست‌های تو‌ییتر درحالی اعلام شده است که این شبکه اجتماعی روز گذشته اعلام کرد کاربران ازاین‌به‌بعد برای مشاهده توییت‌ها باید وارد یک حساب کاربری شوند. ماسک ادعا کرده بود که این تغییر ضروری است؛ زیرا چندین سازمان درحال جمع‌آوری داده‌های توییتر هستند، تا جایی که این موضوع بر تجربه واقعی کاربر تأثیر می‌گذارد.

او در توییت دیگری درباره این تغییر گفته بود: «تقریباً تمام شرکت‌هایی که روی هوش مصنوعی کار می‌کنند – از استارتاپ‌ها گرفته تا برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های روی زمین – حجم عظیمی از داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.»

ماسک در چند ماه گذشته با اعمال تغییرات مشابهی تلاش کرده تا روش‌های کسب درآمد از توییتر را افزایش دهد. ازجمله تغییراتی که به‌تازگی برای مشترکین سرویس تو‌ییتر بلو ارائه شده است، می‌توان به ارسال توییت‌های ۲۵ هزار کاراکتری اشاره کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی