تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سردار موسی کمالی خبر داد

وام ۱۵۰ میلیونی برای سربازان ماهر

موسی کمالی، مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستادکل نیرو‌های مسلح از اعطای وام ۱۵۰ میلیون تومانی به سربازان ماهر خبر داد و گفت: سربازانی که قصد دارند برای بعد از خدمت خود اشتغال مناسبی داشته باشند، می‌توانند دوره‌های مهارت آموزی را در حین خدمت طی کنند و تسهیلات اشتغال زایی نیز در راستای حمایت از آن‌ها پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۱۵۲۰۲۱
۱۲:۰۱ - ۱۱ تير ۱۴۰۲

وام ۱۵۰ میلیونی برای سربازان ماهر

دیدارنیوز: مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستادکل نیروهای مسلح از آغاز ارائه تسهیلات خوداشتغالی به سربازان مهارت‌دیده خبر داد.

سردار موسی کمالی، با اشاره به تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان برای سربازان ماهر گفت:‌ سال گذشاته اعلام کردیم آن دسته از سربازان ماهر که در طول دوران خدمت خود مهارتی را فرا گرفته و گواهی مهارت آموزی نیز دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت وام خوداشتغالی ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام این افراد، اقدامات و بررسی‌ها برای اعطای وام آغاز شد، گفت: پرداخت تسهیلات مهارت آموزی سربازان وظیفه‌ای که سال گذشته درخواست خود را ثبت کرده بودند، در حال انجام است و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستادکل نیروهای مسلح درباره رقم تسهیلات اعطایی به سربازان اظهارکرد:‌ تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر در نوع خوداشتغالی به مبلغ حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان به سربازان منقضی خدمتی که تاریخ ترخیص آنان کمتر از پنج سال باشد، اعطا می‌شود.

وی افزود: سربازانی که قصد دارند برای بعد از خدمت خود اشتغال مناسبی داشته باشند، می‌توانند دوره‌های مهارت آموزی را در حین خدمت طی کنند و تسهیلات اشتغال زایی نیز در راستای حمایت از آن‌ها پرداخت می‌شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: افراد در صورت هرگونه سوال و مشکل، می‌توانند مراتب را از وظیفه عمومی استان محل سکونت خود پیگیری کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی