تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مساله حجاب مهمتر از اقتصاد و معیشت

تاکید سران قوا بر تدوین قانون جامع برای «حجاب»

با وجود مشکلات شدید اقتصادی و قیمت‌های سرسام‌آور اقلام خوراکی برای مردم ایران، سران قوا در نشستی به میزبانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بر تدوین قانون جامع برای «عفاف و حجاب» تاکید کردند.

کد خبر: ۱۵۱۹۸۳
۱۹:۳۶ - ۱۰ تير ۱۴۰۲

تاکید سران قوا بر تدوین قانون جامع برای «حجاب»

دیدارنیوز: سران قوای سه‌گانه بر لزوم تدوین قانونی جامع در موضوع عفاف و حجاب در سریع‌ترین زمان ممکن، تاکید کردند.

به نقل از خانه ملت، نشست سران سه قوه با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه عصر امروز به میزبانی رئیس مجلس برگزار شد.

در این نشست سران سه قوه، بر تصویب لایحه‌ای جامع که ابعاد مختلف مسئله عفاف و حجاب را در بر بگیرد در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کردند.

در این جلسه همچنین، سران قوا ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب بابت ارائه نظر فصل الخطاب درباره موضوع اسناد غیر رسمی ابراز امیدواری کردند که نهایی شدن قانون ساماندهی اسناد غیر رسمی ضمن جلوگیری از فساد در این حوزه، از ورود حجم زیادی از پرونده‌ها به قوه قضائیه جلوگیری کند.

در بخش دیگری از جلسه نیز، موضوع تناسبی شدن انتخابات مجلس با هدف افزایش رقابت و مشارکت مردم، مورد بحث و تبادل نظر سران سه قوه قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی