تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
اتفاق عجیب در سیرجان

حمله خونین ۸ فرد به یک کنسرت با چاقو و قمه!

اختلال و درگیری در یک کنسرت در ایران اتفاق عجیبی نیست اما به تازگی برخی افراد برای ایجاد فضای رعب و وحشت در سالن‌های اجرای موسیقی دست به چاقو و قمه می‌برند! باید پرسید چه خبر است و مسوول امنیت این مراسم با کیست که چند نفر به راحتی با سلاح سرد وارد یک سالن که مردم در آن حاضر هستند، می‌شوند و این چنین دست به حمله می‌زنند؟ هدف آنها چیست؟ آیا دشمن شادی مردم و موسیقی هستند؟

کد خبر: ۱۵۱۹۳۶
۰۹:۵۱ - ۱۰ تير ۱۴۰۲

حمله خونین ۸ فرد به یک کنسرت با چاقو و قمه!

دیدارنیوز: حمله خونین هشت فرد ناشناس به یک کنسرت در سیرجان خبرساز شده است.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: «هشت فرد ناشناس با قمه و چاقو به سالن سینما قدس سیرجان که کنسرت «گرشا رضایی» در آن در حال برگزاری بود، حمله کردند و علاوه بر ایجاد فضای رعب و وحشت و خرد کردن شیشه‌های سالن، قصد ورود به سالن کنسرت را داشتند که با مقاومت عوامل حراست، نتوانستند به داخل سالن کنسرت راه یابند.

گرشا رضایی و گروهش در سلامت کامل هستند و توسط یک دستگاه اتوبوس از محل برگزاری کنسرت خارج شده اند. یکی از نیرو‌های ارشاد با قمه مضروب و بستری است و یکی از عوامل حراست نیز چاقو خورده است.»

منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی