تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
تنگنای هجدهم، از مطالبات زنان تا هم‌آوایی ممتنع اصلاح‌طلبان (قسمت دوم)

آذر منصوری: اگر تبعیض علیه زنان کم می‌شد، مناقشه حجاب شکل نمی‌گرفت/ نسبت بین مردم و صندوق رأی مخدوش شده است

در قسمت دوم از برنامه هجدهم تنگنا، حامد شجاعی با خانم آذر منصوری که به تازگی رئیس جبهه اصلاحات شده، درباره میزان تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی احزاب اصلاح‌طلب صحبت کرده است.

کد خبر: ۱۵۱۹۰۸
۱۹:۲۱ - ۰۸ تير ۱۴۰۲

آذر منصوری تنگنا

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: حضور آذر منصوری، دبیر کل حزب اتحاد ملت در استودیوی دیدارنیوز برای ضبط برنامه تنگنا به صورت اتفاقی در روز دوم خرداد صورت گرفت. انتشار گفت‌وگوی مفصل نگارنده با اسدالله بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در سه قسمت باعث شد که پخش قسمت نخست برنامه تنگنا با حضور منصوری تا روز یکم تیر ماه به تعویق بیافتد و انتشار گفت‌گویی که ضبط آن ناخواسته اما نمادین در روز دوم خرداد انجام شده بود، در رخداد تصادفی دیگر با انتخاب آذر منصوری به عنوان رییس جبهه اصلاحات مصادف شود.

این تقارن طبیعتا می‌تواند به ناظران و دنبال‌کنندگان فضای سیاست در ایران این امکان را بدهد که آخرین دیدگاه‌ها و نظریات رییس جدید جبهه اصلاحات درباره گذشته، حال و حتی آینده فعالیت‌های اصلاح‌طلبانه این جناح سیاسی قدیمی ولی نسبتا منزوی کشور در هر دو بخش ملت و حاکمیت را دنبال کنند.

ویدیو قسمت دوم تنگنا با آذر منصوری را اینجا ببینید

 

آذر منصوری در بخش دوم تنگنای هجدهم نظرات خود در مورد مسائلی همچون میزان تاثیرگذاری و نقش آفرینی احزاب و فعالان اصلاح‌طلب در مقوله‌های اجتماعی همچون حجاب اجباری و همچنین اختلافات میان دیدگاه‌های چهره‌ها و احزاب گوناگون اصلاح‌طلب و شیوه‌های برقراری ارتباط با بخش‌های گوناگون حاکمیت را بیان نمود.

طولانی شدن گفت‌و‌گو با آذر منصوری باعث شد وی با تاخیر خود را به جلسه شورای مرکزی حزب اتحاد ملت برساند که همین نگرانی از تجاوز وقت برنامه از زمان مدنظر ایشان طبیعتا موجب عبوری گذرا و سطحی از برخی سوالات یا عدم طرح آن‌ها شد. به امید آنکه در برنامه‌ و بستر دیگری پرسش‌های باقیمانده از دبیر کل حزب اتحاد ملت که حالا دیگر رییس جبهه اصلاحات نیز شده است مطرح گردد.

مانند همیشه از شما مخاطبان و همراهان تنگنا خواستار تماشا و به اشتراک‌گذاری این برنامه و ارسال نقدها، نظرها و راهنمایی‌هایتان هستم.

آذر منصوری تنگنا

عکس‌ها: آرش راهبر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی