تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جلسه هیات مدیره مجمع خیرین با حضور مدیران خیر استان ایلام و تهران

دویست و هفتاد و نهمین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور با حضور مدیرعامل مجمع خیرین استان ایلام و مدیرعامل و عضو هیات مدیره مجمع خیرین امنیت ساز امین استان تهران برگزار شد.

کد خبر: ۱۵۱۸۸۹
۱۸:۳۶ - ۰۷ تير ۱۴۰۲

مجمع

دیدارنیوز: دویست و هفتاد و نهمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، صبح روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور آقای نورالدین رحیمی مدیرعامل مجمع خیرین استان ایلام و شهرام وثوق زاده مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین امنیت ساز امین استان تهران برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و تبریک اعیاد پیش رو از سوی آقای کارگری، نایب رییس هیئت مدیره مجمع، با مدیریت آقای حبیب الله بور بور، رییس مجمع خیرین کشور، جلسه رسمیت یافت.

مجمع

اهم مطالب مطرح شده به شرح ذیل است:

در ابتدای جلسه آقای بوربور نکاتی در خصوص موضوعات روز اقتصادی و اجتماعی کشور و نقطه ضعف‌ها و قوت‌ها بیان داشتند.

- سپس آقای اشکان تقی پور گزارشی از برگزاری مجمع موسسینٍ مجمع خیرین همدان که به میزبانی استاندار و همکاری هلال احمر استان و سازمان داطلبان جمعیت هلال احمر کشور و با استقبال کم نظیر خیرین این استان برگزار شده بود، ارائه نمودند.

- رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور بر حضور اعضای مجمع در مراسم کلنگ زنی ساختمان شبکه‌های جهانی ولایت که با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی و به دعوت رئیس موسسه جهانی ولایت در روز دوشنبه ۱۲ تیر در شهر قم برگزار می‌شود، تاکید نمودند.

- آقای دلشاد نیز با بیان وضعیت بخش سلامت و درمان کشور و افزایش آمار مهاجرت کادر درمان و پزشکی خواستار توجه بیشتر دولت و مراجع ذیربط به این امر شدند.

مجمع

- آقای رحیمی مدیر عامل مجمع خیرین استان ایلام با ارائه گزارشی مکتوب از چالش‌ها و چشم انداز مجمع خیرین استان ایلام از گوشه‌ای از مشکلات عدیده این استان در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی و اجتماعی را مطرح و اعلام نمودند و با توجه به فقدان خیرین شاخص در استان درخواست راهنمایی و مساعدت مجمع در این خصوص را داشتند. با توجه به درخواست جمعیت هلال احمر مقرر گردید طی نامه‌ای به هلال احمر نماینده مجمع در استان ایلام را به جمعیت هلال احمر معرفی کند تا زمینه‌های همکاری بیشتر با توجه به تفاهم نامه امضا شده‌ای فیمابین ایجاد شود.

- آقای وثوق زاده مدیر عامل مجمع خیرین امین نیز با ارائه آماری از تعداد زندانیان و معتادان متجاهر که در مراکز نیروی انتظامی نگهداری می‌شوند، خواستار توجه بیشتر مجمع خیرین کشور به این بخش شدند.

- آقای بور بور در این زمینه یادآوری نمودند؛ همانگونه که در بدو تاسیس موسسه امین مصوب شد، مجمع امین باید با ارتباط و جذب حمایت اتحادیه‌های اصناف نسبت به تامین اعتبار لازم برای امنیت خود این اصناف اقدام نماید.

- آقای تنعمی گزارشی از افتتاح مجموعه سوئیت‌های ملاقات خصوصی (شرعی) که به همت و تامین اعتبار آقای حاج علی روحی عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در مرکز نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر سروش ساخته شده بود ارائه دادند. در این مراسم حاج علی روحی ۲۵ درصد از هزینه‌های ساخت بنای جدید این مجموعه را نیز متعهد شده اند.

- با توجه به درخواست دفتر ریاست مجلس جهت ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات مجمع خیرین کشور در خصوص برنامه هفتم توسعه مقرر گردید آقای تقی پور با همفکری آقای ولیئی و دیگر اعضای مجمع پاسخ لازم را تهیه و به دفتر ریاست مجلس ارائه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی