تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
لطیفی، معاون رئیسی اعلام کرد

تغییر ساعت کاری با مجوز سران قوا بود

پس از مصوبه جنجالی و بحث‌برانگیز دولت درباره تغییر ساعت کاری از اواسط خردادماه به بهانه صرفه‌جویی انرژی در فصل گرما، که مشکلات زیادی را برای خانواده‌ها ایجاد کرد، حالا میثم لطیفی معاون امور اداری و استخدامی رئیس‌جمهور گفته این تغییر ساعت با مجوز سران قوا بوده است.

کد خبر: ۱۵۱۸۵۶
۱۱:۴۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۲

تغییر ساعت کاری با مجوز سران قوا بود

دیدارنیوز: معاون امور اداری و استخدامی رئیس‌جمهور گفت: تغییر ساعت کاری از ۶ صبح الی ۱ بعد از ظهر با مجوز سران قوا بود.

میثم لطیفی معاون امور اداری و استخدامی رئیس‌جمهور، در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تغییر ساعت کاری ادارات، گفت: دولت پیشنهادی را بررسی کرد و در اسفند ۱۴۰۱ مصوب کرد که ساعت کارکنان در ایام مصرف بالای برق از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ۶ الی یک باشد و مابقی آن دورکاری باشد.

وی افزود: هیئت تطبیق آن را رد کرد و گفت خلاف قوانین است. ما مجوزی از سران قوا گرفتیم که در این ایام امکان داشته باشیم از دورکاری استفاده کنیم و از ساعت ۶ تا یک بعدازظهر ساعت کاری باشد و آن را اعلام کنیم.

مطلب مرتبط:

بازگشت ساعت کاری به «روال عادی»!

نماینده مجلس: دولت رئیسی در تغییر ساعت اشتباه کرد

ساعت ۶ صبح برای آغاز کار ادارات مناسب نیست

ارکانی: تصمیم دولت برای تغییر ساعت کاری نه کارشناسی است، نه عقلایی

آقایان! ۶ صبح خیلی زود نیست؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی