تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

توضیح «خاندوزی» درباره کارمزد تراکنش‌های بانکی

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت: در مصوبه بانک مرکزی سقفی در نظر گرفته شده که اگر از هر اعدادی بالاتر تراکنش صورت گیرد، میزان کارمزد تراکنش نباید از سقف مصوبه بانک مرکزی افزایش پیدا کند.

کد خبر: ۱۵۱۸۵۳
۱۱:۱۱ - ۰۷ تير ۱۴۰۲

توضیح «خاندوزی» درباره کارمزد تراکنش‌های بانکی

دیدارنیوز: وزیر اقتصاد گفت: بانک مرکزی مصوبه‌ای دارد که در آن سقفی برای تراکنش در نظر گرفته شده که اگر از هر اعدادی بالاتر تراکنش صورت گیرد، میزان کارمزد تراکنش نباید از سقف مصوبه بانک مرکزی افزایش پیدا کند.

احسان خاندوزی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره افزایش کارمزد تراکنش کارت به کارت در برخی بانک‌ها، اظهار کرد: بانک مرکزی از مدتی پیش مصوب کرد که با توجه به این‌که شرکت‌های دست‌اندرکار و هم شبکه بانکی کشور متقاضی این بودند که درآمد ناشی از خدمات داشته باشند تا سود، بانک مرکزی یکی از محل‌های آن را افزایش کارمزد قرار داد باتوجه به این‌که مدت زیادی بود این رقم تغییر نکرده بود و این ناشی از ابلاغ کارمزد‌ها در تراکنش‌هاست.

مطلب مرتبط:

کاسبی از جیب مردم

وی افزود: در مصوبه بانک مرکزی سقفی در نظر گرفته شده که اگر از هر اعدادی بالاتر تراکنش صورت گیرد، میزان کارمزد تراکنش نباید از سقف مصوبه بانک مرکزی افزایش پیدا کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی