تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
تراکتور پس از ۳ خرید تابستانی، مدافع ملی‌پوش را هم به تبریز می‌برد؟

رقیب بزرگ پرسپولیس برای جذب «کنعانی‌زادگان»

باشگاه تراکتور پس از خرید بازیکنانی چون شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری و سعید آقایی، به دنبال شکار محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی است، اما در این راه باید با پرسپولیس رقابت کند.

کد خبر: ۱۵۱۸۴۹
۱۰:۳۸ - ۰۷ تير ۱۴۰۲

رقیب بزرگ پرسپولیس برای جذب «کنعانی‌زادگان»

دیدارنیوز: پس از پرسپولیس، تیم فوتبال تراکتور برای جذب مدافع تیم ملی کشورمان دست به کار شد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از دو فصل حضور در لیگ قطر، در آستانه بازگشت به لیگ ایران قرار دارد. خبر‌های زیادی در روز‌های گذشته درباره روند مذاکرات کنعانی‌زادگان با پرسپولیس مطرح شد و حتی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تأیید این خبر گفت: «صحبت مقدماتی داشتیم و بنا شد در یکی دو روز آینده خبر بدهد».

پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حالی که پرسپولیس و کنعانی‌زادگان در چند روز گذشته تا آستانه عقد قرارداد نیز پیش رفته بودند، ظاهراً همچنان اختلافاتی با هم دارند که تا این لحظه پابرجا مانده است.

کنعانی‌زادگان که همچنان امیدوار به حل اختلافش با پرسپولیس است، با پیشنهاد باشگاه تراکتور نیز مواجه شده و گفته می‌شود این باشگاه تبریزی علاقه‌مند است پس از شجاع خلیل‌زاده، دیگر مدافع ملی‌پوش را نیز به جمع خود اضافه کند.

پرسپولیس در یکی دو روز آینده به طور قطعی تکلیف مذاکرات با کنعانی‌زادگان را مشخص می‌کند و باید دید در نهایت این بازیکن ملی‌پوش به کدام تیم خواهد پیوست.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی