تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
جمهوری اسلامی به مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کنایه زد

شمارش لقمه‌های مردم!

روزنامه جمهوری اسلامی پس از اظهارات عجیب مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تعداد وعده‌های غذایی مردم ایران و چین و این ادعا که در چین یکی، دو وعده می‌خورند اما مردم ایران اینگونه نیستند، به او کنایه زد و نوشت: «نباید در یک دولت، مدعی سفره مردم شد و از دولتیان یقه درید و در دولتِ دیگر، تغییر مسیر داد و به شمارش لقمه‌ها، یقه مردم را گرفت.»

کد خبر: ۱۵۱۸۴۶
۱۰:۱۷ - ۰۷ تير ۱۴۰۲

کنایه جمهوری اسلامی به مصباحی مقدم؛ لقمه‌های مردم را می‌شمرید؟

دیدارنیوز: روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی در نقد اظهارات اخیر مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: نباید در یک دولت، مدعی سفره مردم شد و از دولتیان یقه درید و در دولتِ دیگر، تغییر مسیر داد و به شمارش لقمه‌ها، یقه مردم را گرفت.

این روزنامه در ادامه نوشت: «این استاندارد دوگانه فقط آبرو از گوینده می‌برد. این چرخش‌ها و چرخندگانش یکبار و دوبار یا یک فرد و دو فرد نیستند. دولت در اختیار رقیب باشد بر قابلمه نیمه پر هم می‌کوبند و خالی نمایی می‌کنند. دولتِ خودشان باشد، خالی را هم پُر می‌نمایانند و به لقمه شماری می‌پردازند. تعداد وعده‌های ادعایی غذایی دیگر کشور‌ها را چماق می‌کنند و بر سر خلق می‌زنند، اما برای خدا فکر نمی‌کنند که آمده‌اند و به استخدام در آمده‌اند تا خدمت کنند و بی‌منت، میز و سفره غذا و معیشت مردم را بچینند و هزار منت می‌گذارند.

با تکرار شدن این ماجرا مردم می‌پرسند کشور‌هایی که پیشرفت کردند مگر چطور و چند وعده غذا می‌خورند؟ همین کشور‌های کوچولوی حوزه خلیج فارس که در چهار دهه از خاک برخاسته‌اند و هرکدام برند یک نما از توسعه تمام ساحتی شده‌اند، سفره شان چگونه است؟ آن آدم‌های گنده که کشور‌های کوچولوی شان را هم گنده کرده‌اند، بره بریان بر سفره می‌گذارند. خوب می‌خورند و خوب هم کار می‌کنند، اما ما، هنوز برخی‌هامان گرفتار لقمه شماری سفره مردمند که کار لئیمان است. با مشربِ لقمه شماری برخی‌ها نمی‌توان فقر را خاک و در گام بعد خاک را از آلودگی آن پاک کرد.»

مطلب مرتبط:

انتقاد از برخی ائمه جمعه/ عبدی: آقایان خودشان چند وعده غذا می‌خورند؟

پاسخ حریری به اظهارات مصباحی‌مقدم؛ مردم چین ۴ وعده غذا می‌خورند!

پاسخی به ادعای مصباحی‌مقدم؛ مصرف کالری چینی‌ها از ایرانی‌ها بالاتر است

معیشت ایرانی‌ها هر روز حقیرتر می‌شود

نماینده مجلس: آقایان به فکر ساماندهی اقتصاد باشند نه اینکه بگویند چقدر بخورید!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی