تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

همکاری موزه ملی ایران و موزه هنر مینیاتور شرقی

یادداشت تفاهم همکاری‌های بین موزه‌ای فی مابین موزه ملی ایران و موزه هنر مینیاتور شرقی/ کمال الدین بهزاد امضا شد.

کد خبر: ۱۵۱۸۴۱
۰۹:۲۲ - ۰۷ تير ۱۴۰۲

همکاری موزه ملی ایران و موزه هنر مینیاتور شرقی

دیدارنیوز: روز گذشته سه‌شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۲ طی مراسمی یادداشت تفاهم همکاری‌های بین موزه‌ای فی مابین موزه ملی ایران و موزه هنر مینیاتور شرقی/ کمالالدین بهزاد امضا شد.

جبرییل نوکنده و گولابزا قرشیوا (قرشی) رییس موزه کمال الدین بهزاد ازبکستان در محل موزه ملی ایران این یادداشت همکاری را امضا کردند. این یادداشت تفاهم به منظور توسعه و اجرای مشترک پروژه‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی؛ مشاوره در خصوص تعریف حوزه‌های اولویتدار پژوهشی در زمینه فرهنگ، تاریخ، هنر و فعالیت‌های موزهای؛ برگزاری گردهمایی‌های مشترک علمی و عملی، هم‌اندیشی ها، سازماندهی برنامه‌های مشترک در زمینه تاریخ، هنر و فعالیت‌های موز‌های و تبادل پژوهشگران و متخصصان در چارچوب سازماندهی دوره‌های کارآموزی به منظور بهبود مهارت‌های نمایندگان دو موزه امضا شد.

این یادداشت‌تفاهم برای مدت ۵ سال معتبر است. لازم به ذکر است که موزه کمال الدین بهزاد ازبکستان زیر نظر آکادمی فرهنگستان هنر ازبکستان است. این یادداشت تفاهم در حاشیه سفر جنت اسماعیلوا مدیر موزه دولتی تاریخ ازبکستان و گولابزا قرشیوا مدیر موزه کمال الدین بهزاد در تهران امضا شد.

لازم به ذکر است که طی این سفر مدیران دو موزه نامبرده از موزه‌های ایران باستان و باستان شناسی و هنر اسلامی ایران و بخش حفاظت و مرمت موزه ملی ایران بازدید کردند، همچنین هیات ازبکستانی از موزه آبگینه، موزه ملک، کاخ گلستان و سعدآباد بازدید خواهند داشت.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی