تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مصباحی‌مقدم ادامه دارد

نماینده مجلس: آقایان به فکر ساماندهی اقتصاد باشند نه اینکه بگویند چقدر بخورید!

کاظم دلخوش اباتری، نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص و با بیان اینکه من قند دارم و باید روزی ۵ وعده بخورم، گفت: آقایان فکری برای ساماندهی اقتصادی کنند؛ نه اینکه بگویند چه کسی چقدر غذا بخورد!

کد خبر: ۱۵۱۸۳۹
۰۸:۵۲ - ۰۷ تير ۱۴۰۲

نماینده مجلس

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس گفت مردم در حال حاضر در فشار اقتصادی هستند آقایان فکری به حال ساماندهی اقتصادی کنند نه اینکه بگویند چه کسی چقدر بخورد و چقدر نخورند.

کاظم دلخوش اباتری، درباره اظهارنظر (غلامرضا مصباحی‌مقدم) یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه مردم باید مانند مردم برخی از کشور‌ها برای توسعه و رشد اقتصادی روزی یک یا ۲ وعده غذا بخورند و صرفه‌جویی در پیش گیرند، گفت: به نظر من این حرف‌ها حرف‌های زائدی است، حرف‌هایی است که در شرایط فعلی ضرورتی ندارد.

مطلب مرتبط:

معیشت ایرانی‌ها هر روز حقیرتر می‌شود

پاسخی به ادعای مصباحی‌مقدم؛ مصرف کالری چینی‌ها از ایرانی‌ها بالاتر است

پاسخ حریری به اظهارات مصباحی‌مقدم؛ مردم چین ۴ وعده غذا می‌خورند!

انتقاد از برخی ائمه جمعه/ عبدی: آقایان خودشان چند وعده غذا می‌خورند؟

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم در حال حاضر در فشار اقتصادی هستند، عنوان کرد: یک سطل ماست ۷۰ هزار تومان شده است و از نظر مواد پروتئینی و تقویتی و آن چیزی که باید به مردم برسد، به آن‌ها کامل نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: من اعتقادم این است که رفع مشکل به این‌ها نیست، آقایان باید بنشینند و در فکر ساماندهی اقتصادی باشند نه اینکه بگویند چه کسی چقدر بخورد و چه کسی چقدر نخورد!

نماینده صومعه‌سرا یادآور شد: البته صرفه‌جویی جای خود را دارد «کُلُواْ وَاشْرَبُواْ وَلاَ تُسْرِفُواْ» (بخورید، بیاشامید، ولی اسراف نکنید)؛ برای مثال من قند دارم و باید روزی ۵ وعده بخورم، اما ۵ وعده را که سیر نمی‌خورم. به نظرم این حرف‌ها ضرورتی ندارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی