تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
ابراهیم رئیسی دستور داد

تشکیل کارگروه جهت رفع گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم در روزهای اخیر به تعریف و تمجید از وزارت‌خانه خود پرداخته و از چند برابر شدن سرعت اینترنت همراه و تعداد کاربران فعال در پیام‌رسان‌های داخلی و موارد دیگر خبر داده، اما ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری همین عصر امروز دستور داده که کارگروهی جهت رفع گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت تشکیل شود.

کد خبر: ۱۵۱۸۳۲
۲۱:۱۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۲

تشکیل کارگروه جهت رفع گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت

دیدارنیوز: رئیس جمهور با تاکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکو‌های ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت را بررسی و حداکثر تا یک‌ماه آینده نتیجه بررسی و راهکار‌های رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کنند.

شورای‌عالی فضای مجازی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست ابراهیم رئیسی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و سایر اعضای حقیقی و حقوقی تشکیل شد.

رئیس جمهور در این جلسه با تاکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکو‌های ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، به برخی گلایه‌های مردمی در سفر‌های استانی در رابطه با کندی اینترنت اشاره و کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مامور کرد تا موضوع را بررسی و حداکثر تا یک‌ماه آینده نتیجه بررسی و راهکار‌های رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کنند.

در این جلسه همچنین تطابق برنامه هفتم با سیاست‌های کلان حوزه فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت و اعضا تاکید کردند که با توجه به گسترش کاربری‌های این عرصه و افزایش روزافزون ارتباط زندگی مردم با فضای مجازی، ضرورت دارد که از برنامه‌های دقیق و جدی برای توسعه این بخش در ۵ سال آینده برخوردار باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی