تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیش فرهنگ و ارشاد بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از کشور خارج...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
ابراهیم رئیسی دستور داد

تشکیل کارگروه جهت رفع گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم در روزهای اخیر به تعریف و تمجید از وزارت‌خانه خود پرداخته و از چند برابر شدن سرعت اینترنت همراه و تعداد کاربران فعال در پیام‌رسان‌های داخلی و موارد دیگر خبر داده، اما ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری همین عصر امروز دستور داده که کارگروهی جهت رفع گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت تشکیل شود.

کد خبر: ۱۵۱۸۳۲
۲۱:۱۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۲

تشکیل کارگروه جهت رفع گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت

دیدارنیوز: رئیس جمهور با تاکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکو‌های ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت را بررسی و حداکثر تا یک‌ماه آینده نتیجه بررسی و راهکار‌های رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کنند.

شورای‌عالی فضای مجازی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست ابراهیم رئیسی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و سایر اعضای حقیقی و حقوقی تشکیل شد.

رئیس جمهور در این جلسه با تاکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکو‌های ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، به برخی گلایه‌های مردمی در سفر‌های استانی در رابطه با کندی اینترنت اشاره و کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مامور کرد تا موضوع را بررسی و حداکثر تا یک‌ماه آینده نتیجه بررسی و راهکار‌های رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کنند.

در این جلسه همچنین تطابق برنامه هفتم با سیاست‌های کلان حوزه فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت و اعضا تاکید کردند که با توجه به گسترش کاربری‌های این عرصه و افزایش روزافزون ارتباط زندگی مردم با فضای مجازی، ضرورت دارد که از برنامه‌های دقیق و جدی برای توسعه این بخش در ۵ سال آینده برخوردار باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی