تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا مطرح کرد

راه‌اندازی سامانه محاسبه سرعت در راه‌های کشور

کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: یکی از طرح‌هایی که اجرا شده و در حال توسعه است، سامانه محاسبه سرعت در راه‌های کشور است. واقعیت این است که تنها اراده ما در بحث کاهش تصادفات جاده‌ای کافی نیست و باید بقیه دستگاه‌های مرتبط هم در این خصوص با ما همکاری داشته باشند.

کد خبر: ۱۵۱۸۲۴
۱۸:۱۷ - ۰۶ تير ۱۴۰۲

راه‌اندازی سامانه محاسبه سرعت در راه‌های کشور

دیدارنیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا هوشمندسازی را اساس کار در این پلیس دانست.

سردار سیدکمال هادیانفر در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ در خراسان رضوی و پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردم، گفت: سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مردم با فراجا است و مردم می‌توانند در کنار پلیس، امنیت پایدار را بیش از گذشته ارتقاء داده و در کنار پلیس برای حفظ آن نقش به‌سزایی ایفا کنند.

هادیانفر با بیان اینکه اساس کار ما در پلیس راهور، هوشمندسازی است، گفت: یکی از طرح‌هایی که اجرا شده و در حال توسعه است، سامانه محاسبه سرعت در راه‌های کشور است. واقعیت این است که تنها اراده ما در بحث کاهش تصادفات جاده‌ای کافی نیست و باید بقیه دستگاه‌های مرتبط هم در این خصوص با ما همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان این که با توجه به وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در خراسان رضوی ما نگاه ویژه‌ای به این استان داریم، تصریح کرد: آن چه که به عنوان عوامل اصلی تصادفات مطرح می‌شود مباحثی همچون سرعت غیرمجاز، خواب آلودگی، سبقت‌های غیرقانونی، عدم استفاده از کمربند ایمنی و ... است. البته همواره در کنار دیگر عوامل، عامل انسانی به عنوان یکی از مهمترین عوامل تصادفات مورد تاکید است.

وی در خصوص کاهش تصادفات جاده‌ای در مراسم اربعین حسینی با تاکید به گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی در این خصوص، گفت: استفاده از خودرو‌های شخصی به علت طولانی بودن مسیر و افزایش زمان رانندگی باعث افزایش حوادث رانندگی می‌شود لذا استفاده از ناوگان اتوبوس‌رانی بین شهری با حضور چند راننده، امنیت بیشتری برای زائران درپی خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: برای ایجاد ارتباطی قوی بین مردم و فراجا مرکز نظارت همگانی پلیس در کنار مردم قرار گرفته و مردم عزیز از هر نقطه می‌توانند طی برقراری ارتباط با این مرکز همکاری‌های قابل قبولی با پلیس داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی