تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
نیک‌بین، نماینده کاشمر در مجلس اعلام کرد

همه معلمان به اجرای رتبه‌بندی اعتراض دارند

جواد نیک بین، نماینده کاشمر در مجلس در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: صد درصد معلمان به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان اعتراض دارند و این مهم باعث نارضایتی این قشر عزیز شده است.

کد خبر: ۱۵۱۸۰۲
۱۲:۰۷ - ۰۶ تير ۱۴۰۲

۱۰۰ درصد معلمان به اجرای رتبه‌بندی اعتراض دارند

دیدارنیوز: نماینده کاشمر در مجلس گفت: صد درصد معلمان به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان اعتراض دارند و این مهم باعث نارضایتی این قشر عزیز گردیده چرا که مواردی باید در اجرای رتبه‌بندی لحاظ می‌شده که متأسفانه مراعات نشده است، حتماً تجدیدنظر شود.

جواد نیک بین در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو گفت: موضوع خاموشی برق چاه موتور‌های منطقه ترشیز که محصولات آن پسته و انگور است، را مرتفع کرده و با این کار باید به قولتان عمل کنید.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس افزود: با خاموش کردن چاه موتور‌های کشاورزی زندگی مردم را به آتش نکشید، الان یکی از اعتراضات مردم منطقه همین مسئله است، بنابراین باید چنین موضوعی به حداقل رسانده شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده‌های مواصلاتی منطقه هر روز کشته می‌دهد، مسیر‌های شادمهر به کاشمر، خلیل آباد به بردسکن و بردسکن به سبزوار باعث ایجاد خطرات جاده‌ای برای مردم شده است که وزیر راه باید تدبیر بیندیشد و در تسریع بخشیدن به تکمیل این جاده‌ها اهتمام ورزد. جاده شامهر به کاشمر مقرر شده بود در هفته دولت به بهره‌برداری برسد، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاده است و روند این پروژه همانند گذشته به کندی پیش می‌رود.

نیک‌بین تأکید کرد: همه فکر و ذکرمان تعامل با دولت است و تعامل می‌کنیم تا بتوانیم با همدیگر کار‌ها را پیش ببریم، جاده شادمهر به کاشمر ۲۵ سال است که از روند احداث آن می‌گذرد، اما تاکنون تکمیل نشده است بنابراین شما برای به سرانجام رسیدن این پروژه تعجیل فرمایید تا رضایتمندی مردم بالا برود.

این نماینده مردم در مجلس در تذکر به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: صد درصد معلمان به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان اعتراض دارند و این مهم باعث نارضایتی این قشر عزیز گردیده است چرا که مواردی باید در اجرای رتبه‌بندی لحاظ می‌شده که متأسفانه مراعات نشده است، حتماً تجدیدنظر شود.

به نقل از خانه ملت، وی با تقدیر از رئیس جمهور بابت انتخاب وزیر صمت گفت: از مجلس هم می‌خواهم حمایت کند تا این وزیر باتدبیر و عالم تصمیم درست بگیرند. همچنین از وی می‌خواهم موضوع واردات خودرو‌های کارکرده و نو را در صحن دولت مطرح کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی