تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بازار خودرو؛ قیمت شاهین G رکورد زد

در بازار خودروی ایران و در میان محصولات سایپا، شاهین G با افزایش ۳۰ میلیونی طی دو روز رکورد زده و ۵۷۵ میلیون تومانی شده است.

کد خبر: ۱۵۱۷۹۸
۱۱:۴۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۲

بازار خودرو؛ قیمت شاهین G سایپا رکورد زد

دیدارنیوز: قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا با افزایش نسبت به روز گذشته به روزرسانی شد.

قیمت خودرو نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده است. این چهارمین روز متوالی صعود قیمت خودرو‌های داخلی در این هفته است. قیمت محصولات ایران خودرو نسبت به دو روز گذشته تا ۶۰ میلیون هم افزایش پیدا کرده است.

در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییر آن نسبت به روز گذشته (پنجم تیرماه ۱۴۰۲) را می‌خوانید.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۵۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. این خودرو طی دوماه گذشته گذشته ۱۶۰میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۸۵ میلیون تومان است که نسبت به دو روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ و دو روز گذشته ۳۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۶۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ و دو روز گذشته ۵۵ میلیون گران شده است و طی۱۱ روز گذشته ۱۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۹۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ و دو روز گذشته ۴۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU ۵ P مدل ۱۴۰۱ امروز ۸۳۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۱۰ و دو روز گذشته ۲۵ میلیون تومان گران شده است. این خودرو تقریبا ۳۹ روز گذشته ۱۱۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۸۶۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. این مدل طی یک ماه گذشته ۷۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۸۰۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ و دو روز گذشته ۴۰ میلیون بالا رفته است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۸۳۰ تومان قیمت خورده است که ۱۰ میلیون طی یک روز و ۳۰ میلیون افزایش را طی دو روز به ثبت رسانده است. این مدل در ۱۷ روز گذشته ۴۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۸۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۵ و دو روز گذشته ۴۵ میلیون گران شده است و طی ۴۹ روز گذشته ۱۳۰میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۶۵میلیون تومان رسیده است که به معنای افزایش ۴۵میلیونی طی دو روز گذشته و کاهش ۱۲۰ میلیونی طی دو ماه گذشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به دو روز گذشته ۳۰ میلیون گران شده است و طی ۶۹ روز گذشته ۱۹۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است که طی دو روز گذشته ۳۰ میلیون ارزان شده است و طی ۱۶ روز گذشته ۱۵ میلیون کاهش یافته است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز۵۶۰میلیون تومان که دو روزه ۶۰ میلیون تومان گران شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۸۰ میلیونی شده است که طی دو روز گذشته ۳۰ میلیون گران شده است.

قیمت سمند EF ۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۰میلیون تومان است که طی دو روز گذشته ۵ میلیون تومان افزایش داشته است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۶۰ میلیونی شده است که نسبت به دو روز گذشته ۵میلیون افزایش داشته است. این خودرو طی ۹ روز گذشته ۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۲۰ میلیون اعلام شده است که طی دو روز گذشته ۲۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو پارس XU ۷ P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۱۵ میلیون تومان شده است که نسبت به دو روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است. پژو پارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۷۰۵ میلیون تومان رسیده است که طی دو روز ۲۵ میلیون بالا رفته است و گران‌ترین مدل پژو پارس است.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۱۰ میلیونی به روز شد و ۵۳۰ میلیون تومان است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۲۸۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به دو روز گذشته ۱۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم با افزایش ۵ میلیونی حوالی ۲۶۵ میلیون تومان به روزرسانی شد.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به دو روز گذشته ۵ میلیون گران شده است و ۳۳۵میلیون تومان است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۰ میلیونی طی دو روز گذشته ۳۳۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۵۵ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود که نسبت به روز گذشته ۵ و دو روز گذشته ۱۰ میلیون بالا رفته است.

قیمت ساینا EX دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ و دو روز گذشته ۱۰ میلیون بالا رفته است.

قیمت کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۵۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته۵ میلیون گران شده است. این خودرو نسبت به ۱۶ ادریبهشت ۴۵میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده‌ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۵۰ میلیون تومان شده است که افزایش ۵ میلیون طی روز گذشته است و مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۶۰ میلیون است که طی روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۴۱۰ میلیون تومان اعلام شده است که ۵ میلیون نسبت به روز گذشته و ۱۵ میلیون طی دو روز گران شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۷۵میلیون تومان رسیده است و نسبت به دو روز گذشته ۳۰میلیون گران شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۳۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای افزایش ۳۰ میلیونی طی دو روز گذشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی