تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

شهاب زاهدی با چند میلیارد پرسپولیسی می‌شود؟

شهاب زاهدی، مهاجم ملی‌پوش و ایرانی تیم پوشکاش مجارستان در آستانه پیوستن به پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران است، اما او قرار است با چند میلیارد تومان سرخپوش شود؟

کد خبر: ۱۵۱۷۸۴
۱۰:۱۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۲

شهاب زاهدی با چند میلیارد پرسپولیسی می‌شود؟

دیدارنیوز: برخلاف شایعات و اخبار غیرواقعی نه بغداد بونجاح و نه عبدالرزاق حمدالله گزینه یحیی گل‌محمدی بودند و سرمربی پرسپولیس دنبال یک لژیونر ایرانی بود.

شهاب زاهدی، مهاجم ملی‌پوش و ایرانی تیم پوشکاش مجارستان، روز دوشنبه گذشته در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شد و ملاقاتی با رضا درویش انجام داد. عجیب آن که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب هرگونه مذاکره رسمی یا پیشنهاد و قراردادی عنوان کرد او برای سرزدن به ما و دوستانش در باشگاه پرسپولیس به این‌جا آمده است!

این در حالی است که خبردار شدیم توافقات لازم انجام شده و شهاب زاهدی به عنوان بازیکن آزاد قرار است با امضای قراردادی ۱۵ میلیارد تومانی (سقف قرارداد مصوبه باشگاه پرسپولیس!) به مدت یک سال پیراهن تیم سابقش پرسپولیس را بپوشد.

پیش‌تر نوشته بودیم که گزینه اصلی پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله این تیم شهاب زاهدی است، اما برای جدایی یک مشکل دارد؛ بند ۲میلیون دلاری در قرارداد این بازیکن ایرانی با تیم اوکراینی که تیم خواهانش برای اخذ رضایتنامه باید بپردازد. این قرارداد و بند فسخ، اما امسال به پایان رسید و حالا شهاب زاهدی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس ملحق شود.

جالب‌تر آن که در روز‌های گذشته اخباری درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد قطر که سابقه بازی مقابل قرمز‌ها در لیگ قهرمانان آسیا را دارد منتشر شد که مشخص کرد این خبر چیزی جز یک شایعه نیست و بونجاح نقش بمب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات را ایفا نخواهد کرد. به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس هم می‌دانند که مذاکره با مهاجم الجزایری صحت ندارد چرا که اگر آن‌ها چنین خبری را باور می‌کردند قطعا در صفحه اینستاگرام این بازیکن، او را برای حضور در پرسپولیس ترغیب می‌کردند.

بغداد بونجاح ۳۱ ساله که آمار فوق‌العاده‌ای در طول دوران حضورش در السد داشته و تعداد گل‌های این بازیکن بیشتر از تعداد بازی‌های او برای تیم قطری است، در سایت ترانسفرمارکت ارزشی معادل ۴میلیون یورو دارد و همین موضوع نشان می‌دهد که پرسپولیس و کلا هیچ باشگاه لیگ برتری دیگری نمی‌تواند سراغ جذب بازیکنی با این قیمت برود.

همچنین پس از پیوستن کریم بنزما به الاتحاد عربستان، عبدالرزاق حمدالله یک رقیب جدی در ترکیب اصلی این تیم پیدا کرده است. شنیده می‌شود حمدالله باید از این تیم جدا شود چرا که او در لیست مازاد الاتحاد قرار گرفته است.

سایت MSN عربستان در جدیدترین خبر خود مدعی شده مقصد احتمالی مهاجم مراکشی پرسپولیس خواهد بود، اما این خبر نیز شایعه‌ای بیش نبوده و باشگاه ایرانی توانایی خرید این مهاجم گرانقیمت را آن هم با سقف قرارداد ۱۵ میلیارد تومانی ندارد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی