تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین مطرح شد

حمایت جمهوری اسلامی از حاکمیت ملی روسیه

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در گفتگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت ملی روسیه تاکید کرد و گفت: با حساسیت و جدیت تحولات در منطقه قفقاز را دنبال می‌کنیم.

کد خبر: ۱۵۱۷۶۳
۱۹:۰۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۲

حمایت جمهوری اسلامی از حاکمیت ملی روسیه

دیدارنیوز: روسای جمهور ایران و روسیه با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی بین کشور‌های منطقه برای حل مشکلات فی مابین، حضور نیرو‌های فرامنطقه‌ای در قفقاز را تهدیدی برای همه کشور‌های این منطقه عنوان کردند.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت ملی روسیه حمایت می‌کند.

رئیسی با بیان اینکه حضور نیرو‌های فرامنطقه‌ای را تهدیدی برای همه کشور‌های منطقه می‌دانیم، افزود: با حساسیت و جدیت تحولات در منطقه قفقاز را دنبال می‌کنیم و معتقدیم مناقشات در قفقاز باید با نقش‌آفرینی کشور‌های منطقه حل و فصل شود.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان، با ارائه گزارشی از شورش مسلحانه اخیر (گروه مزدور واگنر) در این کشور، اظهار داشت: روسیه در مقابل این شورش با قدرت عمل کرد.

مطلب مرتبط:

هشدار مطهری به روس‌گراهای درون جمهوری اسلامی؛ منافع ایران را به روسیه گره نزنید

شورش پریگوژین؛ شکاف‌های داخلی در روسیه آشکار شد

طعنه آمریکا به پوتین؛ از رویای فتح کی‌یف تا دفاع برابر مزدوران خودی!

وضعیت بغرنج «پوتین»

پوتین همچنین با اشاره به شرایط در قفقاز، بر تبعات منفی اقدامات نیرو‌های فرامنطقه‌ای در این تحولات و لزوم حل و فصل مشکلات فی مابین از طریق همکاری و هماهنگی کشور‌های همسایه تاکید کرد.

روسای جمهور ایران و روسیه همچنین با مرور روابط دوجانبه اقتصادی و تجاری بر اجرای سریع توافقات تاکید کرده و مدل همکاری تهران- مسکو در حوزه کریدور شمال- جنوب را نمونه‌ای موفق برای تعامل دو کشور عنوان کردند که قابل تعمیم به سایر حوزه‌ها است.

تقویت روند آستانه در خصوص سوریه از دیگر محور‌های مورد تاکید طرفین بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی