تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال ایران

خطیبی پشت‌فرمان خودروسازان، تارتار در شمال!

پیکان تهران و ملوان انزلی سرمربیان جدید خود را شناختند؛ رسول خطیبی پس از اختلاف با مدیران مس کرمان راهی پایتخت شد تا فرمان پیکان را در دست بگیرد و مهدی تارتار از اصفهان به انزلی رسید تا سرمربی ملوان دوست داشتنی شود.

کد خبر: ۱۵۱۷۶۱
۱۸:۴۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۲

خطیبی پشت‌فرمان خودروسازان، تارتار در شمال!

دیدارنیوز: باشگاه پیکان از انتخاب رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به نقل از سایت باشگاه پیکان، رسول خطیبی چهره سرشناس فوتبال کشورمان با عقد قراردادی به‌صورت رسمی هدایت خودروسازان در فصل آینده را برعهده گرفت.

خطیبی متولد ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۷ است که به‌عنوان بازیکن، ۲۷ بازی برای تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده است. او سابقه بازی در تراکتور، پاس تهران، استقلال، سپاهان، گسترش فولاد و ماشین‌سازی تبریز را در کارنامه دارد و همچنین به‌عنوان لژیونر، پیراهن تیم‌های سرشناسی، چون هامبورگ آلمان، الشارجه، الامارات و الظفره امارات را به تن کرده است.

خطیبی از سال ۱۳۹۰، دوران مربیگری خود را آغاز کرد و هدایت ماشین‌‎سازی، گسترش فولاد و تراکتور را برعهده داشت. سپس سرمربی سیاه‌جامگان شد و در ادامه، روی نیمکت آلومینیوم اراک و تراکتور نشست. او در مجموع سه مرتبه موفق شده است با تیم‌های ماشین‌سازی، گسترش فولاد و آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کند.

این مربی جوان که جزو نسل طلایی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود، عصر امروز و پس از طی کردن مذاکرات نهایی با اعضای هیئت مدیره باشگاه پیکان، هدایت این تیم را به مدت دو سال برعهده گرفت.

رسول خطیبی در حالی سرمربی تیم فوتبال پیکان شد که کمتر از ۱۰ روز پیش مسئولیت فنی تیم دسته اولی مس کرمان را برعهده گرفته بود، اما برخی اختلافات با مدیران باشگاه مس باعث انصراف او از هدایت نارنجی‌پوشان و حضورش در پیکان شد.

خطیبی پشت‌فرمان خودروسازان، تارتار در شمال!

تارتار سرمربی تیم ملوان انزلی شد

فارس نوشت: «سرمربی فصل گذشته ذوب آهن اصفهان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان انزلی انتخاب شد. مهدی تارتار امروز به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان انزلی انتخاب شد.

این در حالی است که باشگاه ملوان هنوز مدیرعامل ندارد و قرار است به زودی ترکیب جدید هیات مدیره و همچنین مدیرعامل باشگاه انتخاب شود.

تارتار فصل گذشته سرمربی ذوب آهن بود که اکنون جانشین مازیار زارع سرمربی فصل گذشته ملوان انزلی شده است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی