تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«معصومه آباد» سفیر ایران در فنلاند شد

معصومه آباد، با پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان و انتصاب رئیس جمهور، به عنوان سفیر جدید ایران در فنلاند انتخاب شد.

کد خبر: ۱۵۱۷۴۹
۱۷:۰۳ - ۰۵ تير ۱۴۰۲

«معصومه آباد» سفیر ایران در فنلاند شد

دیدارنیوز: معصومه آباد عضو پیشین شورای شهر تهران به عنوان سفیر ایران در فنلاند انتخاب شد.

روز گذشته آباد در دیدار سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در ۱۱ کشور دنیا با سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان حضور داشت.

رئیسی در این دیدار با تبریک آغاز ماموریت و آرزوی موفقیت برای ایشان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با سفرا و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی راهکار‌های عمل بر مبنای اصل یکپارچه عزت، حکمت و مصلحت را به طور دقیق تبیین کردند و از سفرای کشورمان انتظار می‌رود این فرمایشات رهبری را کاملا مدنظر داشته باشند.

وی خطاب به سفرای کشورمان در فنلاند، بلغارستان، کویت، ارمنستان، ترکیه، موریتانی، قرقیزستان، بولیوی، استرالیا، فیلیپین و سوئد، با بیان اینکه ایران ظرفیت‌های متنوع و حتی مکملی با بسیاری از کشور‌های دنیا، از جمله کشور‌های محل ماموریت شما دارد، افزود: همه تلاش خود را برای به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها در راستای گسترش روابط پایدار اقتصادی و تجاری فیمابین به کار بگیرید.

خانم آباد عضو سابق شورای شهر تهران در دوره چهارم بوده و قرار است جایگزین فروزنده ودیعتی، سفیر ایران در فنلاند شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی