تیتر امروز

استقبال از پیکر شهید رئیسی و شهدای همراه در فرودگاه مشهد +ویدیو
تشییع پیکر رئیس‌جمهور پس از فاجعه هوایی ورزقان (بروزرسانی می‌شود)

استقبال از پیکر شهید رئیسی و شهدای همراه در فرودگاه مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.

وزیر ارشاد: صداوسیما در حال از دست دادن مرجعیت خود است

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صداوسیمای جمهوری اسلامی به دلیل حجم بالای رقبای داخلی و خارجی در حال از دست دادن مرجعیت خود است.

کد خبر: ۱۵۱۷۴۲
۱۳:۵۲ - ۰۵ تير ۱۴۰۲

وزیر ارشاد: صداوسیما در حال از دست دادن مرجعیت خود است

دیدارنیوز: محمدمهدی اسماعیلی گفت: به دلیل حجم بالای رقبای داخلی و خارجی در حوزه رسانه و تولید محتوا، صداوسیما در حال از دست دادن مرجعیت خود است.

به نقل از اطلاعات آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از سخنان خود در نخستین همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا» گفت: امروز مرجعیت رسانه‌ها از مکتوب به مدرن تغییر کرده است و به دلیل حجم بالای رقبای داخلی و خارجی در حوزه رسانه و تولید محتوا، صداوسیما در حال از دست دادن مرجعیت خود است.

وی با اشاره به اختلافات موجود برسر نظارت بر شبکه نمایش خانگی افزود: شبکه نمایش خانگی بخش قابل توجهی از اوقات فراغت مردم را تشکیل می‌دهد. در این دو سه سال که بر سر نظارت بر تصویر بین ما و صدا و سیما اختلاف هست اپ‌های معمولی هم دارند فیلم می‌گذارند. آیا می‌شود به روش سابق تنظیم گری کرد؟

اسماعیلی ادامه داد: بر سر فیلمی که در سالن‌ها نمایش داده می‌شود نظارت سفت و سخت اعمال می‌کنیم، ولی فیلم‌هایی که در گوشی‌ها همه می‌بینند هیچ نظارتی نیست. نمی‌دانیم چه کار باید کنیم؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تحولات اخیر نظام سنتی حکمرانی فرهنگی ما را به شدت دچار چالش کرده است. آیا باید تنظیم گری را رها کرد یا با شیوه دیگر نظارت و تنظیم کرد؟ تازه این‌ها سوالات امروز ماست که هنوز هوش مصنوعی وارد نشده است. نمی‌توان منفعل بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی