تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
از بهبود وضعیت اقتصادی و وعده‌های انتخاباتی چه خبر؟

پوشش زنان دغدغه اول دولت رئیسی؛ «اولویت کار فرهنگی است»

در حالی که وضعیت اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران روز به روز بدتر می‌شود و قیمت اقلام اساسی به صورت روزانه و هفتگی تغییر می‌کند و مردم برای خرید مرغ مصوب ۷۳ هزار تومانی دچار مشکل هستند، دولت رئیسی حجاب و پوشش زنان را به دغدغه اصلی خود تبدیل کرده است. ابراهیم رئیسی در این باره مدعی شد: مطالبه عمومی از مسئولان سالم سازی فضای فرهنگی و مقابله جدی با اقدامات سازمان یافته در جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است.

کد خبر: ۱۵۱۷۴۰
۱۳:۲۱ - ۰۵ تير ۱۴۰۲

رئیسی:

دیدارنیوز: رئیس جمهور پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری‌های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.

ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اجتماعی کشور که عصر یکشنبه با هدف بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه آخرین گزارش دستگاه‌های مسئول از اقدامات صورت گرفته برگزار شد، با اشاره به مسئولیت همگانی جهت کمک و همکاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، اقدامات به‌عمل آمده را ناکافی خواند و بر به‌کارگیری همه ظرفیت‌های در اختیار و تقسیم کار دقیق و نظارت بر اجرای صحیح آن تاکید کرد.

رئیسی توجه به قانون و پایبندی به اجرای آن را زمینه‌ای برای تفاهم اجتماعی دانست و نقش رسانه ملی و سایر دستگاه‌های فرهنگی برای ایجاد بازدارندگی از انحرافات اجتماعی را بسیار مهم عنوان کرد.

رئیس جمهور همچنین پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری‌های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.

رئیسی با بیان اینکه ذائقه اجتماعی جامعه ایرانی مخالف هرگونه قانون‌شکنی است، به ضرورت تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی اشاره کرد و گفت: مطالبه عمومی جامعه از مسئولان سالم‌سازی فضای فرهنگی و هزینه‌دار شدن هنجارشکنی و مقابله جدی با اقدامات سازمان‌یافته جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی